Te veeleisend of iemand de gouden tip?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Poohbear82, 1 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntjepluis88

Nijntjepluis88 Actief lid

15 apr 2015
    115
    14
    18
    Ik zou ook naar hof van saksen gaan!!!
    Wij gaan in okt voor de 3e keer!! Heerlijk!

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.274
    113
    Vrouw
    Brabant
    Inderdaad Hof van Saksen!

Nu snap ik de tussendeur die automatisch dichtvalt, vonden wij zo onhandig maar in jullie geval ideaal ;).

Binnenspeeltuin is super, knutselclub met elke dag een gratis knutsel activiteit. Peuterbad is heel erg leuk. Huisjes lekker ruim, wij hadden de 6ce, is met grote lounge bank, echt super. Albert Heijn is op 5 minuten afstand. Dierenpark Emmen is erg leuk.

Alleen de prijs... last minute gaat er wel aardig wat vanaf. Wij betaalden eind augustus 705 euro voor ons huisje, met annuleringsverzekering en voorkeursligging. Wij hadden 3 of 4 weken van tevoren geboekt.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.274
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh een week in een 6ce huisje is 9 oktober 629 euro dus valt nog mee ;)

4. winky

winky Bekend lid

12 mei 2013
    665
    0
    0
    Wij zijn vorige week een midweekje naar Landal Aelderholt geweest. Echt een super leuk kindvriendelijk park. Leuk zwembad en echt een heel mooi indoorspeelparadijs. Ons zoontje van net twee wond t er geweldig. Zou dan alleen niet een 4 pers huisje nemen die zijn wat aan de kleine kant.

5. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Wij hebben ook voor het hof van saksen gekozen.
    Zijn er nog niet geweest, we gaan een weekje vanaf 21 sept. Zoveel zin in! Wat betreft kosten vonden wij het ook meevallen, een kleine 500 euro voor een 4ce.

6. Butchke

Butchke Niet meer actief

Land van Bartje heeft GEEN indoor speelparadijs. Slechts een veredelde zandbak ;);) dus dat lijstje klopt niet helemaal.

HOf van Saksen is super voor kinderen en idd De Leistert in Roggel. Ook al is de binnenspeeltuin maar heel klein, er zijn wel heel veel indoorspeelparadijzen in de nabije omgeving. De huisjes bij de Leistert zijn nieuwer, mooier en luxer en hebben een grote omheinde tuin.

7. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    nou we zijn eruit hoor: het wordt hof van saksen. Als we het zo zien zijn de huisjes ook lekker ruim, kindveilig en een leuk speelparadijs. En de reistijd is ook perfect. Moeten alleen even goed opletten dat sommige typen huisjes geen lekker ligbanken hebben, dus even het juiste type boeken.
    hij is qua prijs redelijk voor comfort goed te doen, een luxe huisje is net boven ons budget, dus als iemand nog een goede kortingsactie weet hou ik me aanbevolen. Zag al een actie van de postcodeloterij voorbij komen maar daar zit hof van saksen dan weer niet tussen in die periode helaas.

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.274
    113
    Vrouw
    Brabant
    Nee Hof van Saksen doet maar weinig aan acties helaas, denk dat ze ook wat exclusiever willen blijven. Volgens mij als er een E achter het type huisje staat (dus bv. 6CE) is het een huisje met loungebank. Maar dat moet je inderdaad even goed checken. Echt super relaxed zo'n grote bank!

Bounce is trouwens ook echt leuk voor die kleintjes, je mag als papa en mama gewoon mee en tot 12 uur geloof ik is het voor kinderen tot 6 jaar, dus lekker veilig 'springen'.

Deel Deze Pagina