rommelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door essie23, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie23

essie23 Actief lid

15 feb 2008
    148
    0
    0
    postbezorgster
    Heerenveen
    hallo allemaal,

wat bedoelen ze met rommelen vlak voor dat de weeen (bevalling)beginnen.
    ik heb al een paar dagen zo nu en dan steken onder in mijn buik en ook last van een drukkend gevoel in mijn vagina als of de vliezen elk moment kunnen breken maar als ik dan op sta gaat het over.
    ik heb hier voor al overdag last van en kan tot nu toe s nachts lekker slapen.

groetjes

2. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Als ik het over rommelen heb dan heb ik het over de voorweeën waar ik al een week last van heb ;)

3. essie23

essie23 Actief lid

15 feb 2008
    148
    0
    0
    postbezorgster
    Heerenveen
    bij mij in de familie van mijn moeders kant (mijn moeder, Tante en Oma) heeft geen van de 3 voor weeen gehad alleen maar pers weeen en harde buiken.
    ik heb al 3 weken last van harde buiken wat de hele dag doorgaat.

en mijn moeder kan ook niet precies vertellen wat rommelen is.

groetjes

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier rommelt het ook en dat hebben we van het weekend ook bij de CTG en echo gezien...
    Harde buiken/contracties die ook op de meter te zien waren. Bij mij zijn ze soms pijnlijk en soms niet, en ook hier duurt het al een paar weken. De laatste paar dagen wordt het wel duidelijk meer, dus ik hoop ook maar echt dat het nu eens door gaat zetten!

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    ik had al een tijdje voorweeën, maar toen het aan het rommelen was voelde dat echt anders, en ja hoor 's avonds begon de bevalling.
    Ik wete niet goed hoe ik het omschrijf, ik voelde me gewoon helemaal niet fijn.. ongemakkelijk. En wat krampen, kon niet slapen etc..

Succes

6. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik heb ook voorween gehad de kleine wilde met 33 weken al komen hier dus werd 5 dagen ziekenhuis met weeremmers 2 soorten eerste hielpt niet en spuiten voor de longen.
    maar sinds eergister rommelt het weer behoorlijk denk niet dat hij nog lang blijft zitten na alles wat er hier gebeurd is maar hij mag komen zeg ziekenhuis ben dus al wel blij dat zijn longentjes al rijp zijn. en hij voorloopt.

veder heb ik last van me buik en veel harde buiken sinds 33 weken veel om de 5 minuten dan om de 10 minuten zo nu en dan met pijn.
    heb dus al 2 weken bedrust tot aan de geboorte van de kleine :(

7. evepientje

14 apr 2008
    78
    0
    0
    Hilversum
    hier zelfde verhaal......het rommelt al :) sinds 24 weken, maar gerekt tot 34 met weeenremmers en injectie ( hormoon) 11 weken bedrust. vorige week weer opgenomen met "gerommel"en dus nu een cm ontsluiting. De ene dag is rustig de andere ( zoals vandaag....ggrrrr) weer een rommeldag. Pijntjes, steekjes, rug en buik, raar gevoel in mijn hoofd, net of ik er niet echt bij ben........gewoon anders dan anders, kan veel zeggen of helemaal\ niets.... we wachten geduldig weer af..... dat is de pest met de kans op een vroeggeboorte ....je weet helemaal niet wanneer je wat voelt........

Deel Deze Pagina