Lijkt mij een goed plan om het eens met de ha of vk te bespreken. Want er TEVEEL mee bezig zijn, is ook niet zo goed voor je kindjes.. Snap het wel, na alle wegen die je bewandeld hebt voor een zwangerschap, maar probeer een beetje te relaxen. Geniet!
Heel verstandig van je meid, anders duren 9 maanden wel heel lang hoop dat de huisarts een oplossing heeft
Belachelijk zeg hoe sommigen hier reageren. Beetje begrip mag ook wel. TS ik hoop dat je snel wat meer kunt ontspannen en genieten van je zwangerschap. Je hebt er lang op moeten wachten (herkenbaar) dus probeer ook vooral niet om te genieten!
Eerst eerste wat ik dacht toen ik dit las was: "Waaht??". Maar toen zag ik je verleden onderaan staan en hoelang je al bezig met bent zwanger worden. Toen begreep ik je angst. Maar ik denk niet dat jij je zorgen hoeft te maken over die appel. Wel goed dat je hulp vraagt bij je huisarts! Lijkt me ook niet fijn als je steeds zo zit te stressen. Sterkte meid, hopelijk kan je snel genieten van je zwangerschap.