Verwende bij de eerste, nu ongeduldig voor de tweede

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sassiekaa, 10 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    Hallo lieve dames,

Gewoon even een berichtje om m'n gedachtes uit m'n hoofd te krijgen en wellicht dames te spreken die hetzelfde meemaken.

Onze zoon wordt over 2 weekjes al 2 jaar!

We waren van hem in 1x zwanger. Nu we voor een tweede gaan is het toch anders. In de zomer een Vroege mk gehad, hierna even m'n lichaam laten rusten. Hierna in november nog eens poging, helaas niet raak. In de december even over geslagen ivm wat dingetjes. Nu nieuwe ronde en volgende week zaterdag/zondag is mijn nod. ( was savonds laat ongesteld geworden dus vandaar even een slag om de arm :D

Eigenlijk is het dus pas de 3e ronde terwijl we al een half jaar geleden besloten hebben er weer vol voor te gaan. Ik was er niet vanuit gegaan hoor dat het weer zo snel zou gaan maar toch hooooop je het wel natuurlijk.

Voel me eigenlijk heeeeel erg verwend nu dat het bij de eerste zo snel is gegaan.

Nu een week voor nod voel ik het eea in m'n buik. Heel licht menstruatie kramp... Innesteling?????????

Nog meer dames die nu langer wachten dan de eerste? Of wil je gewoon ook even je twijfels en spanningen kwijt ivm wachten.. Let me know!💋💋

2. Sally1980

Sally1980 Actief lid

13 jun 2013
    295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jouw verhaal is (bijna) mijn verhaal. Gelukkig geen miskraam gehad (wel voor mijn eerste), maar daarna weer direct zwanger bij de eerste poging. Nu derde ronde voor een tweede. En idd dit duurt al lang!
    Zoals je zegt, verwend bij de eerste en dan duurt alles lang!

Zie dat je NOD volgend weekend is! Heb je je ei getest of weet je wanneer je ei is? Tel je er dan 14 dagen bij op?
    Heb zelf net mijn ei opgespoord, hopelijk morgen eisprong en dan wachtbankje!

Jij succes nog deze week, spannend! Ik hoop dat je snel een positieve test hebt!

3. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    Ben blij dat ik niet de enige ben! Voelde me dus echt verwend. Aangezien ik zoveel verhalen lees hier van dames die zolang al proberen.

Ik heb bij de eerste mijn ei gevoeld en ook tegelijk ovultesten gebruikt ter controle en klopte. Ditmaal heb ik het puur op gevoel gedaan en was het naar mijn weten afgelopen maandag.

We hebben vrijdag zondag en maandag geklust. Hopelijk met goed resultaat

Hoe doen jullie dat rondom de eisprong? Iedere dag. Om de dag of gewoon wanneer je zin hebt?

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Bij onze dochter* is 1x een condoom gescheurd en bij onze zoon duurde het bijna negen maanden (alsnog best kort hoor) en had ik medicijnen nodig..

Ik duim dat het gauw lukt!

5. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    Hoi micchan!

Dat is ook een verschil idd. Van onverwachts naar 9 maanden. Wat jammer te horen dat je dochter een * is 🙁🙁

Waarom had je eigenlijk medicijnen nodig de 2e keer?

Ik heb sinds zaterdag kleine steekjes links in m'n lied. En lichte menstruatiekrampjes.
    Vandaag nieuw symptoom: misselijk gevoel al zeker een uur nu. Ga zo eerst wat eten maar lig nog even lekker met zoonlief op bed.

Wordt weer Aftellen tot m'n nod.

6. Inge1984

Inge1984 Fanatiek lid

10 sep 2015
    1.806
    1.623
    113
    Heel herkenbaar. Mijn dochter was direct raak en nu alweer in ronde 6. Het is steeds weer een stukje ongeloof dat het weer niet is gelukt. En stom genoeg ga ik me dan afvragen of het überhaupt nog wel gaat lukken. Terwijl ik weet dat het heel normaal is om er wat langer over te doen.

Ik ben dus zo verwend geraakt dat ik me nu zorgen ga maken. En terwijl ik dat denk voel ik me weer schuldig naar al die meiden hier waarbij het niet allemaal vanzelf gaat. Elke keer als dit soort gedachtes me weer bekruipen kijk ik naar m'n dochter en prijs ik me gelukkig met het wonder dat ik al heb.

Maar ja, de wens voor nog zo'n hummeltje wordt met elke maand steeds groter...

7. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Heel herkenbaar.
    Bij zl was ik per ongeluk geworden bij periodiek condoom gebruik. Dus tijdens vruchtbare dagen condoom anders niet.
    Geen betrouwbare methode ;)
    Nu al een jaar bezig voor een brusje met een vroege miskraam in ronde 9 en een ma in ronde 10.
    Nu komend weekend weer mijn eerste NOD na de miskraam...

8. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Het blijft vervelend als het niet lukt! Maar idd, ronde 3 is nog niets. Hopelijk is het snel raak ;) succes!

9. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    Bedankt allemaal!!

Heel veel succes dames.

Ik ben na het eten nog steeds erg misselijk. Begin nu te twijfelen of het niet gewoon een griep is ofzo. M'n maag is echt van slag! Blegh

10. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    Kyra, wat spannend na de mk. Hebben we allebei nod dit weekend.

Duimen!

11. Sally1980

Sally1980 Actief lid

13 jun 2013
    295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iedere dag zeker niet. Schijnt kwaliteit van het zaad niet te bevorderen. Ditmaal hebben we het in de week voor de eisprong 3x gedaan. Om de dag. Heb volgens mij vannacht mijn eisprong gevoeld, woe, vrij en zon gezellig gemaakt. Woensdag had niet gehoeven, maargoed!

Lees dat je wel symptomen krijgt... Spannend! :):)

12. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    Ok. Ja wij ook zon beetje om de dag! Soms een xtje meer 😉

Ik ben heel de dag misselijk geweest en heb rond 16.00 uur overgegeven. Ik de k zelf dat het een virus is ofzo.

Heb verder naast de krampjes vh weekend Geen symptomen. Geen gevoelige borsten ofzo.
    Wel hoofdpijn.

Bij mijn eerste had ik wel gevoelige boobies.

13. Sally1980

Sally1980 Actief lid

13 jun 2013
    295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop voor je dat het raak is! Zal duimen!

14. SmMy

SmMy Actief lid

3 mei 2012
    223
    0
    0
    oohh dames spannend!

ik zit hier in het zelfde schuitje al een mooi mannetje lopen van bijna 2.5 jaar en nu in de 2e ronde, ben er bijna elke dag mee bezig! vandaag me Nod maar niks in aantocht! heb al een paar x getest met 2v5 4 dagen geleden heel licht streepje en vanochtend weer getest en nu nog heel licht lichter zelfs dan 4 dagen geleden dus denk geen goed teken! maar wil zo graag kan niet zo lang wachten haha droom al van die knaltest en dikke buik en voor me zoontje lijk me het geweldig!

En ne dames met al die symptomen kunben we onszelf ook gek maken he! we voelen nu alles haha

15. Sally1980

Sally1980 Actief lid

13 jun 2013
    295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rustig blijven is de truc! Moeilijk he! ;)
    Zou even wachten met testen, 3 dagen ofzo, als je menstruatie er dan nog niet is. Anders maak je jezelf helemaal gek! Hoop voor je dat het toch raak is!

16. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Eerst had ik een cyste, dus daarvoor moest ik medicijnen slikken om 'm weg te krijgen. Toen werd ik na 70 dagen ongesteld. Toen een normale cyclus en toen had ik een verhoogde prolactinewaarde en daardoor gebeurde er niets meer (geen eisprong en dus ook geen menstruatie of zwangerschap). Ik was ergens in oktober voor het laatst ongesteld en in februari testte ik positief (toen dus wel een eisprong gehad en gelukt). :)

Spannend dat je zoveel voelt, hopelijk betekent het iets. :D Je lichaam kan je zo voor de gek houden.. :(

17. sharontjh

sharontjh Actief lid

11 mei 2013
    388
    2
    16
    kinderverzorgster in een kinderdagverblijf
    willebroek
    Hier net hetzelfde verhaal. Zoontje word volgende week 2 vanaf ronde 1 al direct raak en zijn ondertussen al van maart (officieel van juni) bezig voor een tweede en tot op hebde nog altijd niets. Ook een heel onregelmatige cyclus maar zit nu toch al op dag 41. Word er gek van ...

18. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ik herken het ook heel erg hoor.. Bij mijn zoontje in ronde 2 zwanger.. En bij deze zwangerschap in ronde 4. elke ronde na ronde 2 vond ik ook 'lang' duren :D

19. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    Oh sharontjh... Dat is wel het langste van alle je cyclussen toch 41 dagen. Heb je al getest????

Spannend dames. Gisteren dus misselijk en over moeten geven. Vandaag niet meer. Wel wat krampen in m'n maag maar dat komt natuurlijk gewoon van gisteren.

Ik ga uit van een virus en dan kan het alleen maar meevallen op de nod toch 😱

20. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    En smmy? Heb je nog opnieuw getest eigenlijk???

Hopelijk heb je inmiddels een donkere streep!

Deel Deze Pagina