wat moet ik hiermee

Discussie in 'De lounge' gestart door Kimi1, 3 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    hallo

ik zit met 't volgende, ik heb een vriendin, en die vriendin woont alleen met haar zoontje en naast haar woont een gezin, nu blijkt dat de man van dat gezin haar wel ziet zitten, vaker geprobeerd wat te flikken zeg maar, nu gaat ze ook wel eens daar op bezoek en heeft ook vrij goed contact met de vrouw van 't gezin.. nu zijn we gister naar een feest geweest en daarna nog even de stad in ook met de buurvrouw, we lopen t cafe binnen en daar staat buurman ook aan de bar, nu was de buurvrouw nogal dronken en die ging al naar huis, de hele avond hebben die vriendin van mij en die vent (buurman) staan kletsen flirten en als hij naar de wc ging hand op haar kont leggen, en kennelijk genoot ze daar ook wel van... :( oke we gaan naar huis taxi was er en hun gingen al meteen achterin zitten.. we rijden en ik draaide me om waren ze aan 't kussen, ze deed weinig moeite om hem af te wimpelen zeg maar.. eenmaal thuisgekomen ben ik best boos geworden op haar, ik bedoel kom op dat flik je niet... ik naar huis gegaan en vanmorgen aan haar gevraagd waar ze mee bezig was? nou volgens haar is er weinig gebeurd want ja ze zou hem hebben tegengehouden met 't zoenen e.d... nou heb terug gestuurd dat ze niet zo moest lullen en ik echt niet dom ben, en als dat echt is gebeurd zoals zij beweerd 't aan de vrouw moet gaan vertellen... ik heb ook gezegd dat ik even afstand neem van dr... ik ken de buurvrouw van haar ook al en ik mag haar heel erg, maar ik vind dit zo laag van haar en die vent dat ik even niet weet wat wijsheid is op dit moment... mijn vriendin weet dat die buurman wat van haar wilt en ze doet weinig moeite om hem te ontwijken zeg maar... maar wel mooi weer blijven spelen, weet niet zo goed wat ik hiermee wil zeggen wat zouden jullie doen? ik ben mijn respect tegenover haar kwijt, kan erg slecht tegen zo'n dingen namelijk:)

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zeggen dat je dit absoluut niet vind kunnen! En idd afstand nemen, of misschien haar voor de keuze stellen, jij vertelt wat er is gebeurt aan zijn vrouw, of 1 van hun doet het. Gadver, zo laag..

3. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Ik ben van mening dat dit iets is tussen jouw vriendin en haar buren, en niet aan jou om iets mee te doen.
    Dat je een stuk respect voor haar bent verloren en wat afstand wil begrijp ik wel, maar het is haar leven en haar keuze. Uiteindelijk komt ze zichzelf wel tegen..

4. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Je bent nu teleurgesteld in je vriendin, omdat je er misschien van uitging dat zij dezelfde normen en waarden er op na zou houden als jou. Je kunt zeker je ongenoegen kenbaar maken en wat afstand van haar nemen. Je moet bij jezelf nagaan of je met zo'n persoon om wilt gaan. Maar de buur- en buurvrouw hebbe toevallig niet een open relatie?

5. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.147
    3.174
    113
    Tsja helaas kan het sommige mensen weinig schelen dat iemand een relatie heeft..

6. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Ik vind het goed dat je laat merken wat je er van vind. Afstand nemen zou ik ook doen, want ik zou het echt onacceptabel vinden. Of ik meer zou doen, bv. buurvrouw vertellen weet ik niet. Zou het even laten rusten, kijken hoe je er over aantal dagen over denkt.

7. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Nee geen open relatie, zijn getrouwd en hebben 3 kids.. Ik ben idd erg teleurgesteld in haar en wil me er ook vrij weinig mee bemoeien, maar ik kom de buurvrouw ook regelmatig tegen en weet niet wat ik zeggen moet als ze naar die avond gaat vragen, in 't verleden kwam zij er al eens achter dat haar man mijn vriendin wel ziet zitten namelijk.. Dus vermoedens zal ze wel hebben, maar dit is echt tever gegaan.. Ze hebben gezoend en ik heb 't gezien, en ik ben echt blijven kijken en er was geen sprake dat ze hem weg duwde e.d wat zij wel beweerd...

8. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Ik ga er zeker over nadenken is alleen jammer dat ik haar iedere dag zie, en de buurvrouw ook kids zitten allemaal op dezelfde school.. En ja ik snap gewoon niet dat ze zoiets kan doen erg laag heel vuil vind ik dit

9. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Toen ik haar appte dat ik afstand wil nemen appte ze terug dat ze dat een naaistreek vind, want zij zou ook mijn kant kiezen e.d ja sorry dit gaat gewoon erg ver allemaal

10. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Jeetje wat een shit situatie..
    goed dat je een punt maakt. Het us ook een naai actie zeg.. en dan mooi weer spelen bij dr buurvrouw. Nee niet netjes dit
    ik zou ook niet weten wat je kan doen verder.. idd aangeven dat ze gewoom te ver is gegaan..

11. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Als mijn vent vreemd gaat wil ik dat weten! Jij niet?

Ik zou morgen meteen een afspraak maken met die buurvrouw en het haar vertellen!

12. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48

Ja dat zou ik zeker willen weten, maar ik denk dat ik die optie aan die vriendin van mij overlaat om 't te gaan vertellen, als er volgens haar toch niks is gebeurd en dat ze hem weg duwde e.d kan ze 't ook gaan vertellen vind ik... Hoe dan ook dit komt eens uit

13. Amare

Amare Niet meer actief

Ik heb nog wel een vraag, absoluut niet verkeerd naar jou bedoeld hoor, maar als je er uitgebreid naar hebt gekeken, waarom op dat moment, dat het gebeurde, hun beiden niet confronteren?

14. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Hmm maakt het natuurlijk wel anders dat je haar ook kent. In dat geval kan ik me plichtsgevoel tegenover haar voorstellen. Als ze er naar zou vragen zou ik de waarheid zeggen, dat in ieder geval. Zou haar niet gaan voorliegen of doen alsof ik niets weet. Maar mogelijk zou ik alsnog beslissen om de hele waarheid te vertellen, maar zou daar even goed over nadenken

15. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48

Omdat ik op dat moment echt flabbergasted was, echt met open mond kwam geen woord uit,tot dat we thuis kwamen, ja echt ik sta normaal niet snel met m'n mond vol tanden maar gister wel.

16. februari2012

februari2012 Bekend lid

31 okt 2012
    689
    394
    63
    Afstand nemen van je vriendin zou ik ook zeker doen. Maar het uit jezelf aan de buurvrouw vertellen, zou ik echt niet doen als ik jou was. Grote kans dat je vriendin en de buurman het allebei ontkennen en dan ben jij de gebeten hond. Dan wordt er over jou verteld dat je stookt in een huwelijk, dat je je vriendin laat vallen, etc.
    Mocht de buurvrouw jou er ooit zelf naar vragen, dan kun je het altijd nog vertellen.

17. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Misschien doet ie dat soort dingen wel vaker en WIL de buurvrouw dat wel niet weten. Zulke mensen heb je ook.

Kan me voorstellen dat je het niet tof vindt van je vriendin, maar jij bent haar vriendin en niet de vriendin van de buurvrouw toch? Ik zou idd duidelijk zeggen dat je het niet vindt kunnen, maar zou het aan haar overlaten om er wel of niet open kaart in te spelen naar de buurvrouw.

18. muis26

muis26 Fanatiek lid

Lullige situatie allemaal maar ik vind dat je behoorlijk gedetailleerde info neerzet hier, het is een openbaar forum en herkenning is er vrij snel op deze manier.

Vind dit privé zaken die je niet met heel de wereld openbaar gaat delen . Maargoed dat is mijn mening

19. Blinnie

Blinnie Actief lid

6 dec 2015
    208
    0
    16
    NULL
    NULL
    Door dit open en bloot voor jouw ogen te doen heeft je vriendin jou er in betrokken of je dit nu leuk vind of niet.

Je geeft aan dat een goede band hebt met deze buurvrouw. Als ik de situatie even van de andere kant bekijk zou het kunnen (hoe onredelijk ook) dat buurvrouw het jou gaat kwalijk nemen dat je niets hebt gezegd.

Ik zou je vriendin voor een ultimatum stellen. Geef haar tijd om het zelf te vertellen en anders doe jij het. Dit zal ze je niet in dank afnemen, maar dan had ze jou maar niet in de situatie moeten betrekken.

20. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48

Klopt idd, denk dat ik dat zo ga aanpakken, ik ben er idd in betrokken geraakt zonder dit te willen, als ik mijn mond hou ben ik de gebeten hond maar als ik mijn mond open trek kan ik even goed de gebeten hond zijn, ik geef haar de tijd om 't zelf te gaan vertellen.. Denk dat dat de beste optie is 🤔 'T is allemaal wat

Deel Deze Pagina