mijn oudste is met 32w5d geboren, de artsen hebben me met 25w opgenomen, had totaal niks in de gaten(pre-eclampsie)....vond zelf dat ik het nog lang had vol gehouden uiteindelijk, haha....heb dus ruim 6 weken in het zh gelegen, hier dus geen voorgevoel van gehad. mijn jongste had ik eerder verwacht en uiteindelijk met 37w ingeleid, dit is niet gelukt, en later met 39w3d opnieuw ingeleid en toen ook geboren....
Ik heb vanaf het begin ook het gevoel gehad dat mijn dochter eerder kwam en die is met 27 weken en 2 dagen geboren. Nu ben ik weer zwanger en vanaf het begin het gevoel dat het deze keer wel goed zou komen en ben vandaag al 35 weken en 2 dagen zwanger!
bij de eerste ben ik rond 34 weken een drukken gevoel beginnen krijgen en ook wat weeen, ik had 2 cm ontsluiting, heb weeenremmers gehad en hij is uiteindelijk pas op 40 weken geboren. bij de tweede ben ik rond 30 weken ook zo een drukken gevoel beginnen krijgen en weeen, hier bleek ik ruim 4 cm opening te hebben heb toen in het zh gelegen ook met weeenremmers, uiteindelijk is ze pas op 39 weken geboren.
Ik was van de 1e 10 dagen te laat. Nu 36 wk zwanger van de tweede. Heb zelf het gevoel dat het voor de 40 week komt. Waarom weet ik niet eigenlijk. Misschien hoop ik het gewoon wel. Anna