Tjonge Loe, balen . Gewoon wéér aan de bel trekken als het nodig is!! Nu ik er over nadenk, heb ik een paar weken voor de bevalling ook mijn urine laten testen, omdat de vk dacht dat ik blaasontsteking had, en daar kwam toen ook niks uit. Misschien had ik het dan toch wel???
raar he. uit die dipsticks komt vaak niets. En uit een sediment wel. (in mijn geval dus ook op deze manier). Maar daarop doen ze een kweek met een nieuw potje urine en dan is ie schoon? Ik snp het echt niet. Ja, wie weet had jij het ook. ik hoop dat onze mini gewoon wil blijven zitten,w at het ook is........word er best wat nerveus van af en toe.
Jeetje duchess wat ben jij een bikkel!! En trouwens ook mijn blaasontstekingen (ook weer na de bevalling) werden allemaal door de kweek ontdekt niet bij de eerste test. Als ik de volgende keer bij de ha ben zal ik hem eens vragen. Het gevaarlijke van blaasontsteking is toch wel dat het zoooo anders voelt dan ' normaal ' . Want eigenlijk voelde ik niet echt iets, ik was gewoon bang dat ik het had ( ik weet het: beetje hypochonder).
Loe -> ja een blaasontsateking tidjens de zwangerschap eigenlijk nooit 100% zeker door jezelf te herkennen, want alle symptomen die je dan hebt kunnen ook door iets anders komen. Veel vrouwen hebben inderdaad hun hele zwangerschap troebele urine. En dat drukkende vervelende gevoel op de blaas heb ik ook al de hele zwangerschap. (ben ook al zeker 10 keer voor niets naar de huisartsenpost geweest...) Maar als de kweek schoon is kun je er echt vanuit gaan dat het geen blaasontsteking is. Duchess -> he bah wat een verhaal! Gelukkig maar dat ze je meisje wel in je buik konden houden! Maarja de zwangerschap is dan wel flink verpest ja, en kan me goed voorstellen dat je nog lang nodig zult hebben om dat goed te verwerken. Trouwens volgens mij ligt het wel of niet herkennen van een blaasontsteking niet per se aan hoe erg de ontsteking is. Want bij mij hebben ze wel een heel milde ontstekinkjes gevonden met zo'n dipstick, terwijl ik de keer erna krom lag van de pijn en ze niks vonden. Ik denk dat dat aan iets anders ligt. Ben het wel helemaal met Anta eens, behoorlijk eng dat je tijdens de zwangerschap vaak niets merkt. Want als ik niet zwanger ben herken ik een blaasontsteking al voordat ie er is. Maar dat valt nu vies tegen... (heb het overigens deze zwangerschap ook alweer een paar keer gehad)
Dat is niet helemaal waar wat je hier zegt. Mijn plas is tijdens een blaasontsteking altijd kraakhelder!!
Nouja ik zeg dat het VAAK zo is, hihi. Maarja het verschilt toch altijd weer van persoon tot persoon, ook de pijn enzo is bij iedereen anders.