herkent iemand dit? Stekende en drukkende buikpijn, links onderin

Discussion in 'Zwanger worden' started by Mamasmeisje, Jan 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    1,304
    0
    36
    Brabant
    Hoi dames,

Zit ongeveer 3 dpo vandaag. Ei is zeker weten geweest gezien de ovutesten en temp. Heb sinds mn ei last van steken links onderin mn buik. Bij iedere beweging voel ik het. Als ik opsta, ga zitten, met linker been optil ed. Het zijn licht steken en soms drukkend gevoel. Iemand dit gehad en bleek zwanger? Ik heb dit nooit eerder gehad. Zo spannend!!

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je zit op 3 DPO? Wanneer was je ovulatietest dan knallend positief?

Want dit klinkt mij als groeiende follikels in de oren. En een eisprong vanuit je linkereierstok (gezien je symptomen.)

Het heeft dus nog met je eisprong te maken.

Voor zwangerschapssymptomen is dit echt nog te vroeg sorry.

Het bevruchte eitje moet zich eerst nog innestelen. En een innesteling vindt plaats 5 tot 10 dagen na je eisprong.

Ik herken namelijk die steken waar je het over hebt. Dacht zelf altijd dat het mijn eisprong moest zijn. Echter, uit talloze ontelbare inwendige echo's die ik heb gehad, bleek het niet mijn eisprong te zijn, maar het doorgroeien van de follikels tot de uiteindelijke sprong. Zodra de pijn helemaal weg was, was mijn eisprong ook geweest.

Hoop voor jou dat je eitje bevrucht is en dat het zich gaat innestelen. En dat je zwanger bent!

EDIT: zie inderdaad dat je eisprong al is geweest gezien je kaartje....Spannend hoor!

3. Michiee

Michiee Niet meer actief

Ik had eergisteren het zelfde en gister ook had een knallende ovu test dus denk idd wat be happy zegt :)

4. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Terwijl ik dit typ heb ik ook drukkende stekende pijn, links. Gisterochtend positieve ovulatietest, dus voor mij betekent die pijn een eisprong.

5. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    1,304
    0
    36
    Brabant
    Maandag en dinsdag had ik smileys op de cb digitaal. Die dagen ook veel doorzichtig slijmverlies. Woensdag weer troebel slijmverlies en temp omhoog. Dit voelt inderdaad ook als groeiende follikels maar vind het wel erg laat. Slijmverlies is nu ook weer creamy dus denk echt m'n ei gehad te hebben.. Zo raar dit.

M'n banner staat trouwens ingesteld op een LF van 10 dagen.

6. Key

Key Fanatiek lid

Dec 13, 2013
    2,145
    0
    36
    Italiƫ
    Ik heb t ook, voor en na de eisprong.. Echter heb ik t nu ook (wel lichter) al een dag of twee drie.. Dus ik begin te twijfelen of t niet een beetje pds is ook misschien... (Pds=prikkelbare darmsyndroom)

7. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Ik heb precies t zelfde alleen aan de rechterkant!volgens mijn temperatuur heb ik eergisteren m'n eisprong gehad..

8. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    1,304
    0
    36
    Brabant
    Denk zelf ook niet direct een zwangerschapssymptoom maar wat zou t zijn. Ben zo reuze benieuwd en tegelijkertijd ook zo bang dat t toch m'n eisprong is...die dan erg laat is en voor mijn gevoel dat we te vroeg seks hebben gehad ofzo...

9. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    1,304
    0
    36
    Brabant
    Zijn nu 3 dagen verder en heb nogsteeds af en toe steekjes links onder, soms een keer rechts onder..ben benieuwd waar dit heen gaat deze ronde!!

10. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    2,091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Ik had vorige week maandag mijn ei 100%zeker dmv ovu testen en ik heb hem gevoeld.
    Woensdag kreeg ik ook steken, alleen dan aan de rechter kant, hier heb ik ook mijn ei gevoeld. Ben nu al een week lang misselijk en al een paar dagen ongelooflijk moe na goede nachtrust.

Mijn eisprong voel ik altijd, die steken 2 dagen erna niet.

Kan nog niet testen, zit nog 6 dagen voor mijn nod. Maar gezien alle symptomen heb ik goede hoop (zelfde als bij de zwangerschap van mijn zoontje)

11. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    1,304
    0
    36
    Brabant
    Spannend wintersun! Klinkt veelbelovend! Welke symptomen heb je nog meer? Hier nogsteeds af en toe die steken, af en toe rugpijn, soms met vlagen gevoelige borsten dus ben reuze benieuwd. Mijn banner staat op LF van 10 dagen dus 24 januari is een voorlopigheid NOD. Zal het pas echt geloven als ik op 28 januari niet ongi ben..

Share This Page