Hoi ! Ik ben op dit moment tussen de 22 & 23 weken zwanger. En voel mijn kindje sinds 3 weken ongeveer bewegen. Ik voel t normaal iedere dag wel een paar keer. maar sinds zondag heb ik niks meer gevoeld.. dus nu maak ik mij ongerust. is het normaal dat je zo ineens niks meer voelt? Groetjes
Hoi, Het is normaal dat je je kindje nog niet iedere dag voelt. Dat hoeft nog niet bij deze termijn. Ik kan me wel voorstellen dat je ongerust bent erom als je hem/haar normaal wel voelt. Het kan komen doordat je mogelijk druk bent en je buik wat gespannen is bijv. Wat je kan doen is even je vk bellen om te vragen of ze naar het hartje wil luisteren. Groeten Evelien
Direct na je berichtje mijn verloskundige gebeld, we konden gelijk langs komen. Maar helaas kregen we niet te horen wat we wilde. Het hartje van ons kindje klopte niet meer
Hoi, Wat vreselijk! Dat is niet wat ik had verwacht! Goed dat je wel bent gegaan. Wat een moeilijke tijd voor jullie zeg. Heel veel sterkte van ons allemaal hier. Als ik je nog ergens mee kan helpen..... Groeten Evelien