hoi meiden. ik heb een echo gedaan maar ze konden nog niet vinden. en toch heb je het iedee dat er toch wat zit. meschien is het te vroeg. wie van jullie heeft het ook mee gemaakt. veel liefs.
ik heb een positieve test gehad de eerst keer was het heel licht en de tweede keer was het ook heel lichten de derde was bij de bokter en die was negatief toen heb ik twee weeken later nog getest en die was een stuk duidelijker. mijn laatse ongi was ogeveer 18 nov. veel liefs
En wanneer was je laatste hele positieve test? Kan zijn dat je een later eitje hebt gehad misschien? Wanneer mag je weer terugkomen voor een tweede echo?
ik heb mijn test op 28 dec gedaan en was positie. ik heb mij echo gehad op 4 jan ik heb nog geen afspraak. veel liefs
anders moet je je vraag stellen aan een van de VK hier op het forum.... misschien dat zij je een antwoord kunnen geven
oke. maar wat ik ook heb is heel veel last van mijn rug en het trekt door naar mijn blaas. en afentoe voel ik dingen in mijn buik. en mij borsten doen pijn en ront mijn tepel woord het donker. veel liefs
dat ze niets kon vinden. maar kan het uitmaaken als het een inw of en uitw ech is. wand het is natuurlijk nog heel klein. ik heb ook een vraag gesteld aan de vk. veel liefs
met inwendige echo zien ze sneller iets dan met uitwendig... maar verder weet ik het ook niet. Hoop voor je dat de VK hier een antwoord voor je heeft. En anders misschien je eigen VK maar een keer bellen. Succes in ieder geval en ik hoop dat je snel een echo mag zien die duidelijker is
dankje voor je antwoorden. en je hoor het nog wel als ik meer weet. ik wacht het gewoon nog even af. veel liefs
bij inwendige zouden ze toch wel iets moeten zien, al is het maar een zwangerschapsring. Al helemaal als al de hele maand dec ook niet ongesteld bent geweest.. vreemd...
anders moet ik een afspraak maken voor een inw echo en kijken of ze al wat kan zien. ik word heer zo nozekker van. veel liefs
Bij een uitw. echo moet je blaas vol zijn anders zien ze zowiezo niets! Een inw. echo is met 7 weken best te doen, dan zou er al een hartactie moeten zijn, gewoon om een inw. echo vragen dus. Ik ben nu bijna 10 weken zwanger mijn laatste ongi was 4 nov. en mijn inw. echo foto staat in mijn album! Met 2 weekjes minder is er dus vast wel iets te zien.
toen ik mijn inw echo heb, heb ik een leeg blaas. ik wist niet dat je blaas vol moet zijn daar kan het ook door komen. veel liefs