ik hen een uitw echo gedaan. maar mijn blaas was leeg en ik horden dat als je een echo doet dat je blaas voel moet zijn. maar meestal is wat je denkt, alltijd waar toch. veel liefs
Heb net vandaag een inwendige echo gehad en daar was mijn wurmpje van iets meer dan 6 weken gezien.... Maar inwendig zie je met die kleine frummels meer dan uitwendig zei mijn VK.... dus misschien was je nog te vroeg voor de uitwendige... Ik zou als ik jou was gewoon je VK bellen en het verhaal vertellen.
Ik had met 8 weken een inwendige echo. Afgelopenb maandag een utwendige gehad (13 weken). Volgens mij doen ze nomaalgesproken een inwendige als de uitwendige te onduidelijk is.
Ik had bij mijn vorige zwangerschap met 5 weken een inwendige echo en toen was het echt al te zien. Klein, maar wel te zien. Mijn gyn zei toen ook dat het uitwendig veel later pas waarneembaar is. Ook met mijn Mk keken ze inwendig omdat dat volgens hun veel betrouwbaarder is, dit was met 9 weken. Ik zou dus om een inwendige echo vragen. Succes. Groetjes, Niekie
Ik wil je geen valse hoop geven, maar wel even mijn verhaal met je delen: - In oktober spiraaltje weg laten halen - Eind oktober ongesteld - Na 3 weken test gedaan (had vroeger altijd cyclus van 3 weken, wist ik nl nog), negatief - Zo een paar weken verder - Na 6 weken ineens een positieve test (ander merk, las daarop ineens dat ik de test langer in de urine moest houden, dus dacht dat ik de testen ervoor verkeerd gebruikt had) - Ging er dus van uit dat ik 6 weken zwanger was (vanaf ongesteldheid) - 2,5 week later mocht ik naar de vk voor een termijnecho - Hier was geen kindje te zien, wel een baarmoeder van circa 5 weken (kindje is bij 5 weken vaak niet te zien, vertelde vk) - Vk vertelde ons dat we ervan uit moesten gaan dat het mis was, dat het waarschijnlijk een paar weken eerder gestopt was met groeien. Hier ging ze van uit omdat ik anders al bij 3 weken zwangerschap een positieve test in handen zou hebben gehad, wat bijna niet kan. Hele uitleg gekregen hoe miskraam uiteindelijk zou komen of curretage zou plaatsvinden. - Na 2 weken nog geen kramp oid, wel nog een heel zwanger gevoel - Vond vk raar, dus kregen weer een echo - Daarop was kerngezond kindje van 7 weken te zien (dus precies 2 weken ouder), mét een heel gezond kloppend hartje. Kortom: het kan toch echt!
ik wacht het wel af. ik moet eigenlijk zondag ongi worden en al woor ik het niet ga ik toch nog een afspraak maken met vk om te kijken of het nou zo is. maar mijn gevoel zegt van wel en je moet eigenlijk van je gevoel uit gaan, dat doe ik meestal. het is gewoon spanent en dat zal het ook blijfen. veel liefs