Hallo allemaal, Weet 1 van jullie hoe het kan dat ik vrijdag én vandaag (dinsdag) een hele positieve ovutest had? Mijn temperatuurstijging is zaterdag uitgebleven en ik had vandaag ineens heel veel afscheiding, hoewel het niet echt elastisch is. Ik snap het niet meer. Heb ik nou NU een naderende eisprong? Of vrijdag? Aaaargh ik snap er niets meer van. Overigens voelt mijn baarmoedermond vandaag heel open en zacht. Ik vermoed toch dat vandaag de dag gaat zijn. Ik hoop dat iemand dit herkent?
Is je temp nu inmiddels wel omhoog. Heel vreemd dat je 2 dagen (met zoveel tijd ertussen) een posi test hebt gehad. Daar heb ik ook niet echt antwoord op eerlijk gezegd
missch was ie vrijdag toch nog niet helemaal posi. klinkt inderdaad alsof ei nu gt komen. ff temp in de gaten blijven houden. ff vraag aan jou..hoe voel je dat baarmoeder open is? ik bedoel, met wat kan je de grote v opening vergelijken?
Nou, ik vond die eigenlijk al vanaf het begin van deze cyclus "open". Maar ik ben pas deze cyclus begonnen met die opening in de gaten te houden. Nu, ruim 2 weken later, voel ik pas echt was ze bedoelen met open, want waar ik in het begin de opening geschat zou hebben als dat er wel een breinaald in zou passen, is het nu zo groot dat mijn pinktopje er wel in zou kunnen. En de zachtheid van de baarmoedermond vond ik ook heel moeilijk te bepalen (je leest van van hard als je neuspunt, en zacht als je lippen maar dat kon ik gewoon niet zo goed voelen) tot nu. Want het lijkt wel of hij sponziger geworden is. Het verschil is duidelijk voelbaar. Daarom denk ik dat het ei er misschien wel aan zit te komen nu. Maar vrijdag die test, megapositief...Ik dacht misschien was mijn lichaam er wel mee bezig maar lukt het NU pas ofzo? Ik hou mijn temp goed in de gaten. Check jij je baarmoedermond ook? Ik vind het op zich nogal een heel gedoe, maar wel heeeeel fijn om het ovulatiemoment beter te kunnen bepalen. Dus ik ploeter nog maar ff verder en hou alles keurig bij. Bedankt voor je antwoord, he!
Hoi Kweb, Om even op jouw vraag terug te komen. Mijn temp is een heel klein beetje gestegen, maar blijft nu weer stabiel en het programma dat automatisch je coverline enzo bepaalt vindt de stijging te minimaal tov de dagen ervoor om het als een eisprong te zien. Ik heb overigens een schildklieraandoening en vraag me serieus af of temperaturen bij mij wel goed werkt. Die schildklier bepaalt nl grotendeels ook je thermostaat. Maar ik ben verder goed ingesteld op medicijnen dus ik wil het heel graag proberen. Dank je voor je antwoord.
jij ook bedankt voor antwoord . ik check t sinds ongeveer 2 weken en vond toen al zacht. maar t werd dus zacht op dag v posi test!?handig om t weten. ik stuur bericht vanaf mobiel vandaar laat ik woorden weg. scheelt weer haha. maar dank idd sate je ei morgen komt
jij ook bedankt voor antwoord . ik check t sinds ongeveer 2 weken en vond toen al zacht. maar t werd dus zacht op dag v posi test!?handig om t weten. ik stuur bericht vanaf mobiel vandaar laat ik woorden weg. scheelt weer haha. maar dank idd dat je ei morgen komt
Het werd de afgelopen dagen eigenlijk al wel zachter maar vandaag, op de dag van de positieve test kon ik met terugwerkende kracht echt heel goed voelen dat hij veel zachter was dan een paar dagen geleden. Weet je wat ik ook goed voelde nu? Misschien heb je er wat aan....Ik voelde nu ineens ook rond de baarmoedermond slijm. Helaas is het niet eiwitachtig of elastisch. Anders zou ik nu geen enkele twijfel meer hebben over een naderende eisprong. Ach, ik neem het risico maar niet dat ik m mis en ga er vanavond maar gewoon lekker voor! Succes met zwanger worden en ik zal nog wel laten weten of mijn temp 1 dezer dagen ineens omhoog schiet. Grjts!
dat slijm er omheen heb ik ook. wordt wel meer nu. hoop morgen posi test te hebben! ga vanavond ook Mn best doen! haha hopelijk helpt t. hoor t graag als t klopt met je temp liefs
Hoi meiden, Vanochtend een enorme dip in mijn temp. Zit meestel rond de 36.6, soms wat hoger, heel soms 36.5. Vanochtend ineens 36.3! Zou dat een préovulatie dipje zijn? Ben heel benieuwd naar morgen. En als we gisteren gevreeen hebben is dat dan goed, te laat of te vroeg? Ik zou denken prima, omdat die zaadjes er vandaag echt nog wel zitten... Lotte; al een ei voorbij zien komen?
Als je temp vandaag een dip had dan is vandaag je eisprong! Dus klopt wel met je lichaam en de test dan! Super! Ik heb net weer getest en verdorie nog geen donker streepje . Dus ik ga nu mn langste cyclus voorbij en dat vind ik wel moeilijk omdat ik dan niet meer kan weten hoe lang het ongeveer nog zal duren...Dacht vanmorgen dat ie eindelijk donkerder werd maar nu is ie alweer lichter. Hij is nog lang niet bij positief in de buurt geweest...Wel nog meer afscheiding dan gisteren. Heb alleen nu het idee dat mn bm harder is...vaag...
Ja, das rot dat je dan helemaal geen zicht meer hebt op je cyclus. Ik heb dat ook regelmatig. Dan denk je dat je eindelijk door hebt hoe het zit en dan ineens loopt het weer heel anders. Je BM ineens weer hard? Dat had ik ook een paar keer en dan twijfel ik aan mezelf (probeer ik me te herinneren hoe hij precies gisteren voelde..zucht). Ik hoop dat je ovulatie snel komt! Weet je zeker dat dat een ovulatiedip zou kunnen zijn? Ik temp pas voor de 1e maand! Ben heel nieuwsgierig steeds naar wat de temp doet. Ik hoop dat ik iets logisch en regelmatigs kan terugvinden erin. Liefs!
ja het klinkt wel echt als een ovulatiedip. En helemaal omdat je toch ook een posi ovutest had? Dan kan het bijna niet anders! En dan ook je zachte en open staande bm! Nu ik nog! Word er gek van en ga er juist alleen maar meer aan denken nu. Hoop niet dat dat me tegen gaat werken! Heb nog 1 ovutestje over, test smorgens en savonds. Heb er dus alweer heel wat opgemaakt. Hoop dat ze vandaag binnen komen via de post... Succes met afwachten, over twee weken weet je meer ihihi
Mmm, temp vanochtend 36.5, gisteren 36.3, normaal 36.6. Hij is dus wel weer iets gestegen na de dip, maar niet zoveel als je verwachten zou.... Ik duim voor een positieve test voor jou vandaag! Loopt aardig in de euro's he? Ik test ook vaak 2x per dag, of soms 2 verschillende testen per dag....Het is om gek van te worden, hoeveel je er soms mee bezig bent.... Laat je het ff weten als je een posi test hebt? x
Ksn wel kloppen hoor dat je temp nu weer is zoals normaal, maar vaak stijgt je temp later nog iets meer. Dus misschien is je temp morgen hoger! Loopt inderdaad aardig in de euro's ja die testjes. Ik bestel ze via sensitest dus dat scheelt wel een hoop met de prijzen in de winkels. Ik kreeg ook een mail met 10% korting, dus dat scheelt ook weer. Hoop dat ze op tijd binnen komen. Zit steeds naar de testen van de vorige 3 maanden te kijken of ik kan ontdekken of ze een dag van te voren al donkerder werden, maar het was elke maand weer anders. En ze verkleuren ook een beetje dus ik kan er niet echt meer iets uit opmaken. Word een beetje gek van mezelf haha. Ik laat het je weten als mn test positief is! Laat jij het weten als je wel/niet ongi bent geworden? Hoop het laatste natuurlijk Fijne dag nog, liefs