Hallo Ik ben al bijna een jaar bezig, maar helaas nog niet gelukt. Twee maanden geleden heeft huisarts me aangeraden geen ovulatietesten meer te doen aangezien ik er teveel mee bezig was. Ik heb altijd een duidelijke eisprong gehad en redelijk regelmatig. Normaal heb ik rond week 3 toch wel behoorlijk veel klachten (menstruatieklachten). Deze maand was vreemd, vanaf het moment dat mn vorige menstruatie voorbij was heb ik me de hele maand niet lekker gevoeld. Pijnlijke borsten, soms wat misselijk, etc... Dikke twee weken terug toch maar eens de temp gemeten en zat gewoon hoog, 37,1 dus duidelijk mn eisprong gehad. Ik weet dus niet precies wanneer mijn eisprong is geweest, maar mijn temp is al zeker meer dan 14 dagen hoog. Normale cyclus is altijd 28 dagen of iets minder. Zit nu aan 32 dagen maar durf geen test te doen. Heb hem vorige week al te vroeg gedaan (was even in de war hoe ver ik al was). Ik heb gister een piepklein beetje oud bloed gehad maar verder nog steeds niks. Het vreemde is dat temp hoog blijft, maar ik niet eens zo veel klachten heb. Hoelang zal ik wachten ? Of wat is jullie tip? Ik ben sinds aug 2010 aan het proberen. B.v.d.
hoi ik snap je onzekerheid maar het enige wat je nu kunt/moet doen is testen, dan heb je duidelijkheid. aan de hand van je klachten/symptomen kan ik niet afleiden of je wel of niet zwanger bent. Succes met de test! Mirjam