Lieve, kleine Benthe... vecht zo hard je kan kleine meid... We denken aan jou en aan je mama en papa xxx
Kom op kleine Benthe doorvechten hoor [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< Ik wens jou papa en mama ook heel veel sterkte toe voor deze aankomende tijd . xxx jet
ik heb elke keer weer als ik dit soort dingen lees het kippenvel op mn hoofd staan! Kleine meid, zet em op! Je hebt nog zo'n mooi leven voor je! liefs Setje
Er kan echt nog hoop zijn voor die kleine meid mijn zoon zou het ook niet halen zijden ze toen op een maandag zouden ze de behandeling stoppen en die zaterdag er voor deet hij alles wat hij moest doen en was niet meer ziek zijn longontsteking was er ook niet meer ik heb gehuild van blijdschap.Dus ik hoop echt dat de ouders van benthe hoop blijfen hebben tot het einde niet opgeven x sofaan
Kleine Benthe zet 'm op! Ouders van Benthe heel veel sterkte de komende spannende tijd. Ik denk aan jullie.
Krijg er kippenvel van....blijven vechten meisje! Je kan het. Lieve ouders van Benthe, zoals jullie lezen, leven we ontzettend met jullie mee. Het is misschien niet veel wat we voor jullie kunnen doen, maar al onze gedachtes naar jullie toe, geeft misschien wel kracht aan jullie en de kleine benthe. Heel veel sterkte!
[-o< [-o< [-o< [-o< kom op lieve Benthe, geef alles wat je hebt. Er wordt met je mee gevochten. [-o< [-o< [-o< [-o<
Hallo, Benthe blijf volhouden meisje! Heel veel sterkte toegewenst. Ik denk aan jullie. Groetjes Karin