Lieve dames, Jullie gebeden en kaarsjes hebben geholpen want het gaat beter met Benthe! De koorts is weg en ze ademt beter en de hormonen slaan goed aan. Ze gaat een zware periode tegenmoet, maar de artsen zijn weer vol goede moed en hoop! Annemarie vindt jullie medeleven zo ontzettend fijn en lief! Benthe zal alle gebeden en kaarsjes nog lang nodig hebben, dus ga nog door allemaal! Liefs
Dit is gelukkig optimistisch nieuws. Iets waar de ouders zich aan vast kunnen/moeten houden. Alsnog heel veel sterkte vanuit Surhuizum. We leven met jullie mee. Liefs Jikke
Wat fijn om te horen dat het wat beter gaat met Benthe. Zal blijven denken aan dat kleine prinsesje en het kaarsje laten branden. Benthe .... ga zo door meisje. Nogmaals veel sterkte, kracht en liefde voor Annemarie, partner en kinderen gewenst.
Kom Op Meis! Blijf zo doorgaan,je kan het! lieve ouders,ik wens jullie nog veel sterkte en kracht toe...
Fijn te horen dat er positief nieuws is. Blijven volhouden Benthe [-o< Heel veel sterkte de komende tijd. Groetjes Franka
Ook ik wil ff een hart onder de riem steken. Ik had mij vergist. Ik ben zelf niet met 30 weken geboren, maar met 27 weken (ff aan mijn moeder nagevraagd). Haar vliezen braken al in week 26. Ik heb twee zware longontstekingen gehad in de couveuse... en hier zit ik dan, op het forum te typen. Er is dus nog hoop.
Hoi Hio, Ohhhhhhh wat fijn om te horen. Ben zo blij dat het beter gaat met kleine Benthe. Blijf volhouden meisje! Je kan het. Groetjes Karin