Jeeeeeeeeeeeeeeetje, dit is echt helemaal te gek! Een echte vechter! Kom op kleine meid, je kunt het!
Ik volg dit topic al vanaf het begin, maar wil nu toch ook zelf Benthe weer wat extra kracht toe wensen. Wat een bijzonder meisje is dit
heej dames vanmorgen is benthe gewogen en was ze 590 gram! verder gaat het erg goed met Benthe! ze groeit lekker nu ze wat sterkter is en het gaat echt alleen maar de goede kant op! ze drinkt nu een deel zelf maar omdat dat heel vermoeiend is krijgt ze ook voeidng via de sonde! Ze heeft nu een rompertje aan Goed he!
Zo! Ze gaat er goed op vooruit, die kleine meid En dan zeggen ze dat de vrouw het zwakke geslacht is; bewijst kleine Benthe wel ff lekker het tegendeel zeg ik ervan Dit kan niet anders dan goed aflopen, zo'n sterke jongedame!
Ongelooflijk wat een sterke meid. Blijf knokken Benthe en dat je heel snel groot en sterk mag worden. Silly
Wat een geweldig nieuws zeg. Ik blijf duimen hoor wat een knappe sterke meid ! En jou ouders zullen dubbel zo trots op je zijn!