Fietsslot aan de kinderwagen?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door DDiaan, 9 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DDiaan

DDiaan Lid

27 sep 2016
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 DDiaan, 9 dec 2016
    Laatst bewerkt: 9 dec 2016
    Hi allemaal,

Ik ben bezig met een afstudeerproduct voor aan de kinderwagen en ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen!

Laatst las ik op deze pagina dat een fietsslot handig is om de kinderwagen op slot te zetten wanneer je in het pretpark bent.
    Gebruiken jullie ook een fietsslot zodat je kinderwagen niet gestolen kan worden?
    Wat vinden jullie van het gebruik van een fietsslot? Vind je het fijn? Zijn er dingen die je wilt veranderen?
    Of zouden jullie een ander alternatief willen zien? Waardoor het op slot zetten van de kinderwagen makkelijker gaat.

2. 01Patricia

01Patricia Actief lid

16 jun 2012
    463
    1
    16
    Ik heb een slot gekocht bij de action, zo'n opgerolde zeg maar met een slotje. Ik vind het ideaal voor in het pretpark. Er worden zoveel kinderwagens of buggy's gestolen in bijvoorbeeld de Efteling. Dat wil je echt niet meemaken!

3. Bailief

Bailief Niet meer actief

Het pretpark.

Deze vragen zijn toch ook in dat andere topic al gesteld? Alleen niet in de OP.

Fietsslot gebruik ik juist in een pretpark zodat de kinderwagen niet gestolen wordt. Zo ook bij een zwembad oid. Is prima te doen en een alternatief zie ik niet zitten. Overigens denk ik dat een speciaal kinderwagenslot duurder zal zijn dan een fietsslot van de Action.

4. DDiaan

DDiaan Lid

27 sep 2016
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt! Maar daar wordt niet gezegd wat zij aan een fietsslot handig vinden. Ik vind bijvoorbeeld een kabelslot niet fijn werken omdat ik veel kracht moet zetten om dit te sluiten of openen.
    En ik ben juist heel benieuwd naar zulke ervaringen :)

Een speciaal kinderwagenslot kan inderdaad duurder zijn dan een fietsslot van de Action. Maar om welke redenen of verbeteringen zou je wel paar euro extra willen geven om die speciale kinderwagenslot te kopen? (Misschien heeft de speciale slot wel met een GPS-tracking, of is het een hele mooie toevoeging aan de kinderwagen)

5. Bailief

Bailief Niet meer actief

Hmm van het kracht zetten heb ik eigenlijk geen last en ik heb het zwaarste slot. Wat ik ook fijn vind is dat het slot vaak best lang is zodat je wat ruimte hebt om het vast te maken. En je kunt het slot overal tussendoor halen.

GPS tracking zou geen toegevoegde waarde zijn voor mij, een goede dief gooit dat slot gewoon weg. Een mooie toevoeging ook niet. Ik kan echt niks bedenken waarom ik zo'n slot zou kopen. Als het standaard bij de aanschaf van een kinderwagen zit dan is dat mooi meegenomen. Maar speciaal kopen, nee.

6. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik heb ook altijd een slot aan de kinderwagen hangen!

Deel Deze Pagina