Na een zwangerschap van 34 weken en 2 dagen is onze zoon Joep geboren. Hij is na 10 dagen uit de couveuse gegaan en in een wiegje gekomen. Verder doet hij het harstikke goed. Drinkt al een beetje zelfstandig borstvoeding en houd zichzelf lekker warm. We hopen dat hij gauw naar huis mag.
van Harte gefelciiteerd met jullie mannetje! fijn dat hij het zo goed doet! ik hoop dat hij snel thuis komt! Liefs Annemarie
Hoi Ingie, Gefeliciteerd en inderdaad wat lekker dat hij het al zo goed doet! Zou je misschien een aantal gegevens kunnen aanleveren zodat ik ons bestandje kan bijwerken met de prematuurtjes/dysmatuurtjes? Je kan het bestand zien op: http://spreadsheets.google.com/pub?key= ... WnMXjofqDw (aanvulling met gewicht/lengte/reden van vroeggeboorte). Mocht je ergens iets over willen weten dan kan je hier ook een beetje terugzoeken wie wat heeft meegemaakt. Groetjes Daphne
De lengte is 46.5cm Het gewicht was 2252gram En de reden van de vroeggeboorte was dat mijn vliezen waren gebroken met 34 wkn en 1 dag.
Ik zag jullie Joep volgens mij in de krant staan bij de geboorte advertenties (mijn zusje woont in twente) moest meteen aan jullie denken! Heet hij Joep Oliver ?
Nee hij heet geen Joep Olivier. Dat zal een andere Joep zijn denk ik. Hij is gisteren thuis gekomen. Eindelijk, dat heen en weer geklepper naar het ziekenhuis zijn we kwijt. We kunnen nu echt papa en mama zijn.