Hallo Allemaal, Heb al zoveel gelezen maar wil toch het volgende even voorleggen. Heb een redelijk stabiele cyclus van 27/28 dagen, en begin doorgaans 1 a 2 dagen vantevoren met wat roze/bruinverlies en wat buikpijn, en ontzettend veel aandrang om naar het toilet te moeten voor ontlasting en dat gaat dan gepaard met ontzettende krampen. Zit nu op cd 26, en heb al 5 dgn roze/lichtbruinig verlies,genoeg aan 1 inlegkruisje per dag, dus 1 week te vroeg begonnen en al 5 dgn. Ander soort roze verlies als normaal (soms wel soms niet met afvegen of in het inlegkruisje) en dus totaal geen buikpijn of krampen. Vanmorgen een Clearblue digital test gedaan, die gaf na lang wachten (alsof ie erovermoest nadenken haha) "niet zwanger", de vorige keer kreeg ik die uitslag veel sneller te zien. Had ook perongeluk op "eject"gedrukt tijdens de test, maar meteen teruggedaan. "niet zwanger"dus, wel (zoals de meesten) het test staafje bekeken en 2 streepjes te zien, ik weet dat je die niet mag aflezen dus dat doe ik dan ook niet. Heb nu nog totaal géén gevoel dat mijn menstruatie er aan zit te komen terwijl normaal mijn buikpijn e.d. al zou beginnen. Zit dus op 1 of 2 dgn voor NOD Omdat ik dus zelf het gevoel heb dat mijn menstruatie er nog niet aan zit te komen dacht ik... doe ik voor de grap een ovutestje (sensitest dipstick) Daar kwam een vaag 2e streepje naar voren, terwijl ze bij mij altijd spierwit blijven en zelfs de ovulatie niet vet positief spotten. Ik ovuleer overigens wel, vastgesteld dmv echo, onderzoeken en temperatuurmethode. Mijn temperatuur is ook hoog gebleven gedurende die 5 dagen roze verlies, vandaag zakte ie met 0.2 graden maar zit nog steeds boven de lijn. Normaal zakt mijn temp op de 1e of 2e dag van mijn menstruatie pas, en dan ineens met 0.5 / 0.6 graden. Dus ook dit is al anders dan normaal Al met al dus een vage cyclus deze keer. Ga ervan uit dat ik gewoon ongesteld ga worden ook al voelt dat nog totaal niet zo maar ben nieuwsgierig naar andere soortgelijke verhalen... met positief of negatief afloop... Zou ik te vroeg getest hebben met de clearblue digital en waarom krijg ik een licht 2e streepje op mijn ovu test terwijl ik op 13 dpo zit? Iemand ook zoiets meegemaakt? Hoor het graag van jullie!
hallo, het kan zeker wel dat je te vroeg hebt getest want die van cb die jij hebt gedaan zwanger/niet zwanger schijnen pas te meten vanaf 50 hcg en aangezien je nog voor nod zit zou het kunnen dat je hcg gehalte nog niet hoog genoeg is. De testen van kv 2v5 zijn veel gevoeliger misschien die is proberen......s6
Snap er niks van... Vandaag 14 dpo zelfde temperatuur als gisteren dus niet nog meer gedaald en nog steeds boven de lijn. Normaal gesproken zou gisteren of vandaag mijn menstruatie moeten komen of in ieder geval de klachten ervan, maar niks hoor. Zwangerschapsymptomen heb ik ook niet, maar dat zegt bij mij niet zoveel denk ik. Mijn vorige zwangerschappen heb ik die ook totaal niet gehad. Waarschijnlijk zal dan morgen alles wel losbarsten, dus ik wacht het nog maar even af. In het weekend anders nog maar een testje wagen. Thnks iig voor je reactie