Hoi meiden, ik heb elke keer weer flinke afscheidingsverlies. A.s. zaterdag is mijn NOD. Maandag was de afscheiding donkergeel, terwijl het vandaag wit, ondoorzichtig slijm was, dus van alles wat! (sorry voor het niet zo smakelijk onderwerp) Kun je ondanks de afscheiding toch zwanger zijn? Heb verder nergens geen last van.. Bij mijn dochtertje was ik heel moe, duizelig, giga zere borsten.. Nu niks van dit alles. We hebben 4 dagen, één dag voor eisprong, dag van eisprong en 2 dagen na eisprong geklust, dus ik hoop zo dat ik zaterdag positief test, maar door de niet-symptomen en de vele afscheiding word ik heel bang...
geen idee hoe dat is voor je nod. Maar zou dat niet voor iedereen anders zijn net als andere dingen. de ene super veel afscheiding en de andere weinig tot niks. Sommige vrouwen hebben nog niet eens symptomen en zijn toch echt zwanger.
is bij elke vrouw anders sommige hebben normaal veel afscheiding en worden ongi en als ze zwanger zijn hebben ze dat bv weer niet heb zowel bij ongi als nu (zwanger) ook afscheiding alleen wel minder ( vorige zw schap had ik het heel erg ook voor me nod) ik had ook geen hele erge sympthomen bij me vorige zw schap Nu week voor nod hele gevoelige borsten, boeren/winden laten en vorlijk!!! en hoofdpijn op en af ik had niet gelijk het gevoel ik ben zwanger dat ik in me vorige zw schap wel!! op je vraag of je genoeg geklust heb, JA! Ik ben zwanger geworden na me 1e positieve ovutest (geklust) en dag erna en tussen in me ei gehad wanneer ga je testten?
Komt regelmatig voor hoor dat je zulke afscheiding hebt als je wel zwanger bent. Schijnt vooral ook bij vlagen te komen dan, dacht ik.
Ik zit vandaag op mn (vermoedelijke) nod, en heb al een paar dagen vlagen van bruine afscheiding. Dit begon met lichtroze. Het is dus niet continu. Af en toe wat,en bij het afvegen na het plassen ook niet altijd wat te zien op het papier. Ik ben heel benieuwd....
Ik vind het ook heel spannend. Mijn gevoel zegt: 'nee!' Heb last van lage rugpijn en menstruatie-achtig gevoel, verder helemaal niks! Ben bang dat ik morgen gewoon ongi ben... Heb al wel testen in huis gehaald, kon het niet laten. Morgen is mijn NOD..