Grotere tepels?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door speeters, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ik heb iets vreemd gemerkt bij mijn tepels. Al sinds enkele dagen lijken ze groter geworden (en ze doen ook erg pijn!), maar niet echt donkerder. Het is namelijk zo dat het lijkt alsof er een lichtere uitbreiding is bijgekomen. Misschien dat jullie geen zin hebben om naar anderen hun tepels te kijken, maar ik heb even een foto in mijn album gezet :oops:.

Het vreemde is dat ze normaal toch min of meer rond en symetrisch zijn, maar het lijkt wel alsof er stukjes huid meegekleurd zijn (vooral bovenaan), die dan in de huid overgaan.

Heeft iemand dit al eens gehad? Ik weet echt niet of het normaal is :(

Bedankt! :oops:
    Sandra

2. Niet meer actief

Ha die Speeters, heb zelf ook die vraag waardoor het kan komen. Wie weet ben je wel zwanger?! Ik heb die mazzel helaas niet, test was negatief vandaag, maar wie weet jij wel? Ik duim voor je!

3. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ah, heb je dan hetzelfde, Indigo?

Ik heb ook een testje gedaan eergisteren en dat was ook negatief, dus ik zal wel niet zwanger zijn. Maar ik vond het echt vreemd! Mijn tepels en (.)(.) doen ook pijn, terwijl ik dat nooit heb... En zo'n plotse hormoonveranderingen zouden ook vreemd zijn.

Bedankt voor het duimen! Ik hoop dat het voor jou ook snel raak mag zijn!

4. Niet meer actief

Nou, in zoverre hetzelfde dat mijn tepelhof groter is (en minder asymetrisch). Maar gelukkig geen pijn aan mijn tepels of borsten.

Tja, ik kan je helaas niet helpen meis'. Misschien zijn er anderen die dit wel kennen en raad weten. In ieder geval...mijn duimen draaien voor je.

5. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Spijtig voor je! Als het bij jou niets betekent qua zwangerschap, dan zal het bij mij ook wel niet zo zijn. Een lichaam kan toch zoiets vreemd en onduidelijk zijn soms ;)

Bedankt! En misschien zijn er inderdaad nog meiden die dit herkennen :)

6. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Is het niet gewoon d enaderende eisprong? Dan zijn er ook veel hormoonveranderingen.......
    Succes!

7. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    jij bent toch aan de pil?

als jij zo graag zwanger wil worden stop je dan niet met de pil?

gr peggy

8. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Had ik in de eerste paar rondes na het stoppen van de pil ook.
    Ik weet niet of je nog maar net gestopt bent maar ik had toen dikke blauwe aders en grotere vollere borsten, zere tepels en mijn tepelhof vertoonde meer bultjes. Vreemd maar het had weinig te betekenen. Ontpillen?

9. Niet meer actief

Mannetje-lief zag me gisteren pas weer voor het eerst naakt :oops: en zette megagrote ogen op toen hij mijn borsten zag. Stamelde: sjee, wat is er met jouw tepels? Ikke quasi nonchalant: hoezo? Wat is er dan mee volgens jou? Hij: nou, ze lijken wel veel groter.....donkerder ook. En de vorm is anders. Ikke nu helemaal in :confused: Hij ziet het dus blijkbaar ook :(

Mijn tepels lijken ook wel veel boller op de huid te liggen. Gelukkig geen blauwere aders of pijnlijke borsten/tepels, maar baal wel behorrlijk van hoe ze er uit zien. Vind mijn borsten stuk minder mooi ineens :cry:

Dat je borsten groeien en meer bultjes hebben komt inderdaad wel eens vaker voor, ook na ontpillen. Maar dat de tepelhof echt vergroot heb ik nog nooit eerder gehoord. Wacht hier nog steeds op de eerste die dat nog heeft gehad en kan vertellen wat het is. (al ruim 3 jaar van de pil af hier trouwens)

10. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ik zou wel willen stoppen met de pil, maar dat is voorlopig niet mogelijk. Al staat het onder 'zwanger worden' (wist niet goed waar het anders moest staan), ik wou gewoon even weten of er nog meiden zijn die dit herkennen. ;)

En blijkbaar dus wel :D

@ indigo: Ik begrijp exact wat je bedoeld! Mijn vriend reageerde op dezelfde manier! Ook de beschrijving van je tepels (boller, groter, ..) komt overeen! Ik heb ook blauwe aders, maar dat heb ik wel vaker. Bij mij kan het ook niet zijn van te ontpillen, vermits ik ze dus nog neem. Maar het is gewoon vreemd!

Ik wacht met je mee op de persoon die dit idd heeft gehad en kan vertellen wat het zou kunnen zijn ;)

11. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    @speeters,

heb het hier ook gehad, die uitbreiding van tepelkleur zegmaar.
    En ook boller. Paar dagen erna 1e échte ongi na gestopt te zijn met de pil..... (dus niet de 1e stopweekbloeding).

12. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Bedankt voor je antwoordje DeeLighT! Dus bij jou was het waarschijnlijk van het ontpillen? Misschien moet ik er dan toch maar mee rekening houden dat mijn pil niet voldoende werkt. Ik neem deze nu al 6 maand ongeveer, en dit is de eerste keer dat het me opgevallen is.

Ik hoop dat het snel raak mag zijn bij jou!

Maar bij jou, Indigo kan het dus al niet zijn van te ontpillen, en op zwangerschap duidt het ook niet waarschijnlijk, vreemd... Zijn er nog meiden die dit hebben gehad?

Deel Deze Pagina