Enorme buikpijnen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Denisebv, 14 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denisebv

Denisebv Nieuw lid

14 nov 2008
    2
    0
    0
    Ik ben nu iets meer dan 6 weken zwanger en ik heb al ruim een week enorme pijn in mijn buik. Het is een zeurend gevoel en het komt in aanvallen. Ik ben helemaal onderzocht, heb zelfs al een echo gehad en die was goed. Ik probeer me dus nu ook geen zorgen meer te maken maar ik heb verschrikkelijk veel pijn dat ik benieuwd ben of meerdere vrouwen hier last van hebben. Het voelt soms wel alsof ik ongesteld moet worden. Bedankt alvast voor jullie reactie.

Gr. Denise

2. Mirjamvh

Mirjamvh Lid

16 jun 2008
    46
    0
    0
    Hoi Denise,

Wat vervelend dat je al een week last van buikpijn hebt. Ik denk alleen dat dit wel normaal is en dit de groei van je baarmoeder is.

je bent al helemaal onderzocht en er is niks aan de hand. Ook als je geen bloedverlies hebt, hoef je je geen zorgen te maken. Ik heb ook nog steeds last van mijn buik regelmatig. Echt het gevoel alsof je on gesteld moet worden.

Succes!

liefs Mirjam

3. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    hier nog een :(
    heb afentoe ook echt vlagen van buikpijn,of ik zwaar ongie moet worden en word er zelfs missleijk van,zo pijn kan het doen

4. angelgirl

angelgirl Lid

28 sep 2008
    46
    0
    0
    Beveiliger
    Ikzelf heb het ook, maak mij best zorgen om.
    Morgenmiddag moet ik naar de VK maar neem morgenvroeg wel eerst contact op met de gyn voor de zekerheid. Maar kan het ook zijn dat je last van de banden hebt?

5. tanja1979

tanja1979 Actief lid

3 okt 2008
    217
    0
    0
    Zijn het niet je darmen?
    Dat kan ook verschrikkelijk veel pijn doen,heb er zelf krom van gelopen

6. Denisebv

Denisebv Nieuw lid

14 nov 2008
    2
    0
    0
    Niet vervelend bedoeld maar ben wel blij om te lezen dat meerdere vrouwen hier last van hebben. :) Het is nog steeds niet over bij mij, heb nog steeds erg veel pijn. Erg vervelend want ik kan eigenlijk niets, ik lig bijna alleen maar op de bank. Ik ben bang dat ik mijn woorden "ik zal nooit een piepende zwangere worden" terug moet nemen ;)

Bedankt voor de reacties!

Gr. Denise

7. sannie80

sannie80 Lid

23 jan 2008
    44
    0
    0
    Brabant
    In welke weken hebben jullie last gehad van deze pijnen?
    Ik weet (nog) niet of ik zwanger ben, maar heb van de week wel ontzettend veel last van mijn darmen gehad, lag krom van de pijn in bed.
    Uiteindelijk maar naar de huisarts gegaan omdat we het toch niet vertrouwden. Daar bleek inderdaad dat het mijn darmen waren.

Deel Deze Pagina