haj meiden heb zondag gestest,, dat was 2 dagen voor me NOD,, met clearbleu,, hij was negatief,, maar heb nog niet het idee dat ik ongi wordt heb helemaal geen pijn ofso,, nog wel misselijk erg moe en veel plassen,, moet ik de moet opgeven?. of moet ik woensdag of donderdag er nog een testje tegen aangooien als ik niet ongi wordt? wat denken jullie?
Kan altijd nog....je weet het nooit. Je hebt natuurlijk niet voor niks een richtlijn he Je NOD. Succes met afwachten. Elmo
Pff, niks aan he. Ik zou het in ieder geval op je NOD of de dag erna testen. Maar ik kan de dagen ook wel voorbij kijken...pffff.... Ik duim in ieder geval heel hard voor je dat er een minimensje aan het groeien is in je buik. Liefs, Elisabeth
Wij hebben eerst 4 dagen te vroeg negatief getest. Op de dag van de NOD was het wel positief. Dus er is nog hoop
Om het nog spannender te maken: bij ons in de kenniskring is er iemand die pas na een week overtijd positief testte..
Inderdaad te vroeg testen heeft vaak geen zin omdat je dan nog te weinig HCG hebt aangemaakt om de test te 'activeren'. Het is dus inderdaad toch geduldig afwachten.... Suc6
Het kan absoluut nog....geen bloed geeft moed hihi! (en clear blue heeft wat meer hcg nodig en kan je pas gebruiken bij 1 dag overtijd) Succes met wachten!
ik ga morgen ochtend in alle vroegte,, kwart over 6 dus testen voor ik gaat werken.. jullie horen van me hihi
ik zou het niet meer weten,, heb niks aan me banner gedaan,, en volgens me andere banner ben ik ook 1 dag overtijd,, dus snap het ook ff niet meer
Teste ook met 4 dagen na NOD negatief en pas na een week positief bij vorige zwangerschap. Alles kan dus nog. Succes!
Dit is de nieuwe banner.. staat precies zo als die andere dus morgen ochtend een testje er tegen aan gooien hihi.,,