Hoi meiden, Ik heb vorige week mijn eisprong gehad en sinds gisterebn zwangerschapskwaaltjes; misselijk bij luchtjes, menstruatiekramp en pijnlijke borsten. Mijn cyclus is dan weer 28 dagen en dan weer korter. Ik voel wel duidelijk eisprong. Uit nieuwsgierigheid getest en na 15 min zeer licht streepje. Op foto niet te zien bijna. Ik weet het, het is erg vroeg en kan nog van alles gebeuren maar ik ben benieuwd of jullie iets zien😉
Ik zie wel iets in de verte op die laatste foto, maar je zal idd nog te vroeg zijn, ongeduldig (pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet, heb vandaag ook op 7 / 8dpo getest haha) net zo verte ver verhaal als bij jou Hopelijk over een paar dagen een mooie lijn te zien!
Haha! Erg he! Dacht dat het bij een volgende zwangerschap minder erg zou zijn! Jij ook succes!! Zou leuk zijn! 😍
hahaha, sja dit wordt de 3e voor mij, heb t bij die andere 2 helemaal niet gehad... dacht ik, goh moest ik niet ergens ongesteld worden; hallo knaller en al 8 weken zwanger hahahaha maar misschien omdat het als "laatste kindje / kans" voelt, wil ik het zo bewust meemaken allemaal
Ik zie ook niets, kan je hem niet doorspoelen met een paar druppeltjes water, dan trekt de gele gloed weg en is hij misschien duidelijker.
Ik denk dat ik een streepje zie hoor. Weliswaar ver weg... maarrrrr toch. Overmorgen nog een keer! Spannend hoor!!!