Na 2 eerdere mk (1999 en 2009) en heel veel tranen van verdriet en teleurstelling mag ik me hier melden... de 2 de ronde met de nieuwe donor bracht geluk. Wij verwachten ons kindje! Ik ben zoals het er nu naar uit ziet, 15 nov 2011 uitgerekend.
Ow Ricmar wat HEERLIJK!! Ik gun jullie zo ontzettend een kindje, laat dit alsjeblieft een plakbeeb zijn! Dat mag wel eens na al die jaren! Van harte meis!
Van harte!!!Wat onwerkelijk,hè!!Laat het rustig op je in werken en begin een beetje te genieten! Ik ben 5 dagen eerder uitgerekend na de 1e IVF,wat een apart gevoel!!!
Jep overduidelijk! Zwanger!! Proficiat meid, je hebt nog een hele tijd te gaan en probeer er lekker van te genieten!
GEFELICITEERD!!! Meis, eindelijk komt jullie droom uit, na jaren van vechten en onwijs veel geduld hebben! Het is jullie gegund! Ben echt super blij voor jullie!! * Spring, Spring, Spring!!!*
Gefeliciteerd meis Waarom had je jezelf op rood gezet dan? Toch ongeveer zo'n verhaal als ik? Ik ben ontzettend blij voor je!
Ricmar@ Meis wat lees ik nu?? Super gefeliciteerd!! Ik ga keihard duimen voor je dat het een super wondertje word. Wondertje groei maar goed bij mams want ze wacht al jaren op jou met veel geduld en liefde. Hier put ik hoop uit echt wel !! kipevel