Hoi: Ja het is roze geweest. Later helder schoon bloed heel weinig en het is ook waterig rood geweest. Ik krijg toch sterk het idee dat het wel raak is. ik wil mezelf ook niet voor de gek houden maar ik heb echt dezelfde tekenen als bij de 1e zwangerschap. Zondag maar weer testen afgelopen donderdag was die negatief zondag zit ik op dag 27 en anders die week nog maar eens. ik zou eerlijk gezegd niet weten wat er anders met me aan de hand is... Maar ja het lichaam is een raar iets dus het kan nog van alles zijn natuurlijk. duimen dus!!!
Goeie morge, En hebben jullie nog getest??? K heb net bloed geveegd, k weet niet wat k moet vloenen k verwachtte echt dat k positief zou testen..
Goeiemorgen meiden. Hier vanmorgen weer een omowitte test. nu weet ik alleen niet van welke cyclus ik moet uitgaan normaal zit ik op een regelmatige van 29. vorige maand ineens een 27. dus uitgaande van een 27 zit ik nu 4 dagen voor nod of 6 dagen als het nu toch weer 29 is....lastig lastig
Hi meiden! We hebben vanmorgen om ( ja 0m 4.00 uur ) me vriendin moest plassen! :S.... de test gedaan.... En hier ook een omo witte test! :'( Dit is onze testdag, ze is nog niet ongi, misschien een latere cyclus? of dat ze morgen of overmorgen pas ongi wordt? ooowww dit is zo frustrerend... je weet het gewooon niet! ( al denken we echt dat het niet raak is, want anders hadden we toch al wel positief moeten testen? ) @ gezellige taart, ik begrijp je super goed dat je je test niet positief krijgt en toch geen ongi hebt! :S jij al bijna een week over tijd... ga je deze week naar de dok? Groetjesss
Echt bloed? of licht bloedverlies alleen bij vegen? Voel je je ook echt ongi? heb je al getest? Groetjess
@ nicoleENsandra: Oh wat jammer zeg, echt balen. Dat wordt dan nog gewoon afwachten. Helaas kun je daar niet meer aan doen en ik weet daar alles vanaf. Gewoon positief blijven denken en dan hoop ik dat je alsnog 2 roze strepen krijgt! Ik heb getest en er staat een lichte 2de streep ! Ik ga maandag weer testen en hopen dat ie donkerder wordt. Na een week omo witte testjes is dit wel even een opluchting ook al is het zo licht. Toch snap ik iets niet; Ik heb vorige week zaterdag ook een licht positieve test gehad. Vervolgens de hele week duidelijk negatieve testjes en nu weer licht positief . Heb inmiddels al 2,5 week heel licht bruin verlies en buikpijn op en af, maar nog steeds geen ongi te bekennen. Ow en daarnet zat er een druppel licht roze slijm bij het afvegen. Beetje raar allemaal niet?
K haat de witte zw testen!! K heb ook maar getest, omdat k wat licht bloef veeg. Negatief natuurlijk. K bloed niet meer misschien komt t toch door me schimmelinfectie. Kan dat wel? K ga over 2/3 dagen weer testen als k niet vloei. K voel ook niet ongi, maar ben erg emotioneel.. NicoleenSandra, ze kan over 2 dagen weer testen toch?? Geen bloed is moed!
@Pinar ja die witte testen zijn zwaar frustrerend. Een beetje bloed kan echt geen kwaad. Wacht nog even af en test over 2 dagen gewoon weer. Ik hoop ook dat jij 2 mooie roze strepen mag zien, of iig een test die niet omo wit blijft.
maar ook al is het maar heeeeel roze als je de 2 de streep ziet mag je echt speken van een zwangerschap, toch? Ik zal maandag toch even langs de HA gaan voor bloedonderzoek...daar zien ze het zeker. Dan zit je ook niet meer zo in spanning! Klein beetje roze afscheiding is niet erg toch? Ik hoop het voor je, deze spanning is ook gewoon niet leuk meer! Groetjess
Hoe lang ben je nu over tijd? Mijn vriendin heeft nu wel bultjes rond de tepel, het lijkt wel pigment vlekjes... Dat had ze nooit. Ja we wachten nu even af... Hopelijk geen ongi, dan kan het nog! Jij ook veel succes meid. Groetjes
Hi Nicole&sandra, K ben nog niet overtijd! Maandag of dinsdag ben ik pas overtijd. K voel me niet ongestels, maar heb door de infectie vreselijk pijn. K heb ook bultjes rond me tepels gekregen ze zijn licht gevoellig. Heb vandaag ook geen bloed meer gehad. K ga dinsdag weer testen. Wanneer gaan jullie nog een keer testen? Grtjes aan je vriendin Pino @ dames die morgen ochtend gaan testen k hoop dat jullie een 2de streep krijgen!
he meiden ik herken precies wat sommigen van jullie zeggen.. beetje bruinverlies, overtijd, raar gevoel in de buik, opgezette buik, je helemaal zwanger voelenb (al heb ik geen idee hoe dat voelt haha..) Ik had vorige maand precies hetzelfde.. ik ben heel veel met het zwanger worden bezig, te veel zelfs denk ik maar vorige maand lekker 2 weekjes op vakantie geweest en er bijna niet aan gedacht.. ik kon altijd de klok gelijk zetten op wanneer ik ongesteld moest worden, netjes een cyclus van 28 dagen (al sinds het stoppen met de pil, 23 maart).. en ineens.... 6 dagen overtijd..!!! meerdere testen gedaan (negatief..) dag 7 s avonds kreeg ik wat bruin verlies en de 8e dag zette me ongesteldheid door wat ik wil zeggen probeer je niet blij te maken met misschien wel niks.. die teleurstelling is zo groot.. ons lichaam is een raar iets en kan ons goed voor de gek houden.. Ik hoop natuurlijk dat het voor jullie wel raak is maar wou toch even laten weten dat het helaas ook teleurstellend kan zijn, vooral als je ervan uit gaat zwanger te zijn groetjes
Hallo dames, Vanochtend om 07.00 uur temperatuur nog steeds 37.0 graden. Zei tegen mijn man als ik nu niet zwanger ben wordt ik gek. We hadden drie testen gekocht en ja hoor ZWANGER!!!! Ben helemaal door het dolle heen. Kan het gewoon niet geloven. Ik kijk steeds maar naar de testen. Mijn man was ook zo blij! De test die ik vorige week maandag had gedaan was nog veel te vroeg. Ik had toen volgens mijn temperatuur kaartje ook nog geen innesteling gehad, dus eigenlijk wel logisch. Gelukkig nu 14 dagen na ovulatie een positieve test! Ik hoop dat alles goed mag gaan. Ik weet dat het namelijk niet iets vanzelfsprekends is. Voor alle dames in onzekerheid geef de moed nog niet op. Ik heb eerst ook negatief getest en toen positief. Zijn er nog meer dames die getest hebben? Lfs Lil85
Lil85: Gefeliciteerd meid!! geniet er lekker van kan me voorstellen dat je maar naar die testen blijft kijken hihih Hier ook getest....en zie een lichte streep...geen tuurstreep wel goed waarneembaar zo maar nog erg licht...zit dan ook nog voor mijn nod dus het is nog even spannend hier
Hoi amberliek, Ben zo blij!!!!! Heb je ook een foto van jou test? Ik zat nu ook 1 dag voor nod. Ben zo nieuwsgierig en hij wordt vast donkerder over een paar dagen. Mijn testen waren niet te missen. Ik had sensitest, predictor en kruidvat 2 voor 5 euro. Alle drie duidelijk. Lfs Lil85
ja ik heb foto's maar echt duidelijk zie je hem niet helaas zo in het echt zie je hem wel zonder dat ik hoef te turen. de tweede van rechts is de zw test...de meest rechtse is een ovutest van gisteravond.
Hoi Pinar als je echt pijn hebt gebruik dan gewoon je schimmelinfectie middel. Er staat in de bijsluiter dat die bij zwangerschap ongevaarlijk is. Als je zwanger bent sluit een slijmprop de toevoer naar de baarmoeder ook af voor vreemde stoffen nu word het alleen maar erger.. @ de positieve testers! Van harte gefeliciteerd! Wat fijn. Op welke datums komen jullie uit? @ Allemaal. Gisterenavond teste ik negatief. ik heb vanmorgen om 6:15 (toen moest ik plassen) een nog kv test gedaan. En eerst zag ik niks maar bij daglicht is er wel een SCHADUWSTREEP te zien. Hij kan ook vals positief zijn. Een indrooggstreepje komt bij kv 2 voor 5 niet voor heb ik opgezocht. Maar in combinatie met hoe ik me voel, doe ik morgen nog maar een test! Gelukkig ben ik niet de enige die m ziet: en mn kritische vriend die eerst zei:'Ik zie m niet en zie niet wat je wilt zien en toen ik het aanwees zei"he ik zie het ook" Ben ik gelukkig niet de enige. Hij is echt te licht om op de foto te zetten. Maar omdat ik nu zoveel dingetjes heb heb ik bestwel hele goed hoop. Ik durf nog niet te blij te zijn omdat het vaag is. Die bloeding kan ook een 2e eitje geweest zijn die weggegaan is heb ik inmiddels begrepen, of een innesteling of een combinatie ervan. Het is nu gelukkig wel al 3 dagen over dus dat stelt me wel gerust. Mn klachtjes op een rijtje: - Jeukende tepels - Soms geprikkel/getrek gedoe in mn buik boven mn schaambeen - geen menstruatieklachten bij de zeer weinig bloedverlies 5 dagen na ei en op dag 18.. wat er ook anders 'schoner' uit ziet als een menstruatie 1 week gehad. - Beetje onzuivere huid en snel vet haar - Om niks beginnen te huilen - Gaperig! ik dacht eerst ik zit me zelf maar wat wijs te maken maar die laatste 2 dingen die waren zo herkenbaar met mn vorige zwangerschap. Ik zit nu op dag 27 dus ik ben gewoon nog te vroeg, maar wel een schaduwsteepje. Ik hoop dat het morgen wat duidelijker is. Ik weet ook niet mn precieze nod dag. volgens de ovutesten had ik 2 weken terug mn ei. Maar door een MK kan de luteale fase ook veranderen. Ik heb nog 3 testen liggen dus die gaan er deze week hopelijk meer duidelijkheid geven. 1 is een digitale cb maar daar wacht ik mee tot het laatste om te kijken hoever t is. Als het nu zo is kom ik als uitgerekende datum op 20/5/2012 uit. Groetjes
Super meid!!! Gefeliciteerd!!! Heerlijk zeg! Geniet er lekker van! We wachten even af... als ze op dinsdag nog niet ongi is..... dan gaan we weer testen! We laten het wel weten! Groetjesss