Hoi Nou ik gebruik al sinds dec geen spiraaltje meer. Vanaf april waren we begonnen zeg maar eind mei was ik zwanger maar dat ik misgegaan. Ik heb voor dat ik zwanger was cyclussen gehad van 20 tot 30 dagen. Maar het meeste zat wel rond de 28 dagen hoor. Na mn miskraam had ik 26 dagen en toen ging ik 5 dagen na mn eisprong (ovulatietesten gebruikt) ineens wat bloed verliezen dus op dag 18. Maar dit was steeds een heel klein beetje in de middag en dat is 1 week zo doorgegaan sinds afgelopen donderdag is het weg. Ik heb daarom voor de zekerheid gewoon ovulatietesten gebruikt want ik weet niet wat voor een bloeding het was. Wel voel ik dezelfde symtonen als ik had bij mn eerste zwangerschap voor dat ik teste. Alleen toen was ie gelijk positief (dag 23 al) en nu dus niet (dag 28). Toen gebruikte ik geen ovulatietesten dus dat kan ik niet vergelijken. Het ziet er gunstig uit maar ik ga nu ook weer twijfelen of ik niet gewoon in een nieuwe cyclus zit.. ingewikkeld verhaal hier dus. Ik mag van mn vriendje pas donderdag testen want ik ben steeds teleurgesteld! Dat ga ik niet volhouden hoor maar morgen test ik niet. Laat maar horen! Ik ben benieuwd want hier word je echt gefrustreerd en onzeker van. Al dat gedoe. Waar testen jullie mee? Ik heb de kruidvat testjes. En een digitale CB met tijdsindicatie mocht het zo zijn dan heb ik die ter check Heb je al gekeken op welke datum je uit komt? Hier ongeveer 20 mei 2012 dan. Het is wel beter om met ochtend urine te testen hoor. Succes groetjes
Jij hebt idd een ingewikkelde cyclus! Maar wat is je langste cyclus? daar moet je vanuit gaan. Ja hier twijfelen we ook het is ook allemaal heel onzeker en weten niet of het raak is! dat is ook zo frustrerend! Wij hebben ook de kruidvat 2voor5 testjes. Maar verder hebben we ook nog niet geprobeerd. Als het raak is.... moet dat ook lukken met deze testjes toch? Als het raak is.... komen we ook op 20 mei 2012 uit. maar we weten dus niet of het raak is.... eerst ma eerst zwanger worden! Ja ik weet dat het betre is om met ochtend urine te testen..... maar wil nog steeds heel graag die zekerheid! Groetjes!!!
De langste is 30 dagen geweest sinds dec 2010 dan. Dus dat zou dan woensdag pas zijn. Men wat duurt dat allemaal lang he. 1 voordeel als het zo is zit ik al op 4,5 week hihi De vorige keer had ik al op 3,2 dagen een positieve test daarom ben ik denk zo ongeduldig. Morgenochtend testen is echt beter! Groetjes
Hoi Dames, Ik ben dus vanmiddag bij de gyn geweest. Ik ben helaas niet zwanger . Dat was even een kleine domper. Maar wat is er dan? Dat wist de gyn mij dus ook niet te vertellen en uit voorzorg heeft ze uitstrijkjes genomen en mijn bloed laten prikken. Hier hoor ik in de loop van de week bericht over. Ze vond het dus idd ook niet normaal en vond gelukkig ook niet dat ik me aanstelde ofzo. Ik ben en blijf dus nog benieuwd wat er nou eigenlijk met mij aan de hand is.....
Pfff ik kon vanochtend niet eens normaal opstaan. Ben er toch een beetje kapot van :'(. Er spookt de hele tijd dezelfde vraag door mijn hoofd: "Wat is er vredesnaam aan de hand met mijn lichaam?". Ik heb vanochtend wel al de uitslag van mijn HCG. Deze is 1,2 . Tja dat is zo goed als niks. Dan is die lichte posi test toch raar! Mijn buikkramp wat doortrekt naar mijn benen en dat bruinverlies is na bijna 3 weken ook wel genoeg geweest. Als ik dan toch niet zwanger ben laat mij dan in vredesnaam gewoon even ongesteld worden. Ik word hier nu echt even helemaal WILD van! Sorry dames moest er echt even uit.
Och meid toch!! Wat kut voor je! Jeetje zeg dat er dan wel een lichte positest is Dat is echt raar! Laat je goed onderzoeken hoor..... je kan ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebben, ( das gevaarlijk! ) en dan is er bijna geen hcg... maar wel veel pijn! en jij hebt al rare symptomen! Niet laten afschepen hoor! Wij morgen ook op dag 4 overtijd!!! maar ook negatieve testen! We snappen er niets van! Mijn vriendin is altijd op tijd ongi! Maar nu dus niet! Willen zo graag duidelijkheid! Een vriendin van ons zei dat er misschien weinig hcg in de urine zit maar dat ze bij het bloedprikken wel konden zien of ze zwanger is! Kan er in zo'n vroeg stadium al gezegt worden dat het mis is? Bah zeg.... we willen zo graag een posi test! Meid doe rustig aan! denk aan je zelf en goed laten onderzoeken! Groetjess!
@gztaart: Jeetje wat jammer zeg. Hebben ze goed gekeken met de echo machine naar je eierstokken en konden ze zeggen waar je in de cyclus zat? Sinds wanneer heb je een natuurlijke cyclus dan? Zonder hormonale anticonceptie bedoel ik dan. Ik hoop dat je snel op gang komt. Wat gaan ze nu wel/niet doen dan? @Nicole&Sandra: Jammer weer niks dus! Hoeveelste cyclus zit je vriendin? Of had ze haar natuurlijke cyclus nog niet of niet bijgehouden? Ik zag dat het de eerste poging is geweest. Relax, ga even samen wat ontspannends doen, afleiding etc. Soms kan je door spanning je menstruatie ook uitstellen he. Of je schijnzwanger voelen schijnt echt heel lastig te kunnen zijn. Nou ja niet gelijk wanhopig worden het komt niet omdat je het nu wilt het komt wanneer alle omstandigheden goed zijn en het enige wat je kunt doen is de omstandigheden zo gunstig mogelijk maken.. Leuk is anders he. De kans om zwanger te raken is maar 20% (onder de 30) per maand daarna 15% etc. Dus het is best wel zeldzaam dat het in een keer raak is en ook niet gek. Je hcg niveau is altijd onder de 5 bij de meeste vrouwen als ik het goed heb. Een kv test reageert al op 25. Er zijn online lijstjes te vinden waarop die niveau's staan bij zoveel weken maar dat is echt vanaf 50 in het begin. Bloed prikken doen ze alleen als je echt aandringt/pijn/reden hebt. Een paar dagen overtijd is niet genoeg reden.. Ik weet niet of je vriendin misschien een spiraal/de pil etc heeft gebruikt dat stofje kan ook nog eruit moeten. En nogmaals je kan het psychisch ook van de zenuwen tegen houden.. Misschien helpt het om er wat rustiger over te zijn en even iets anders te doen. Misschien komt er dan wel een menstruatie. Dan kan je om de 2-3 dagen kan je testen omdat het hcg om de zoveel dagen verhoogd. Er zijn ook vrouwen die pas na weken positief testen! Dat kan ook nog. En als jullie er geen goed gevoel over hebben dan bel je toch gewoon de huisarts... @ Hier: Weer een donkere ovutest. Geen zw test gedaan die doe ik morgenochtend. ik heb geen idee:S Groetjes
Hi Lin, Bedankt van je reactie! Mijn vriendin heeft altijd een cyclus van 29 en zitten nu op dag 32 in haar cyclus. Ze zit al 5 jaren niet meer aan de pil ( of wat dan ook ) dus daar kan het niet aan liggen. Mijn vriendin is heel nuchter ( ik ben hier veel meer mee bezig en de zenuwpees! ) Dus ook dat... kan het niet zijn dat ze er te veel mee bezig is, tuurlijk is ze er wel iets mee bezig maar veel minder als ik. We hebben de laatste 3 maanden haar cyclus bijgehouden en dit was ( 28,29,30 ) Hiervan hebben we het gemiddelde genomen. Dus 29. Ze is heel regelmatig ongi. dus nooit meer dan 30 dagen. Ik weet dat er niet veel kansen zijn om in 1 keer zwanger te worden ( maar die kans bestaat wel en dus word ik daar onzeker van! ) Maar idd.... het kan gewoon zijn dat ze binnenkort ongi wordt en dan is het wel een hele teleurstelling! Ik zal idd wat rustiger moeten zijn, maar das zoooo moeilijk! Voor jou ook nog steeds geen duidelijkheid dus? Wat ga jij doen? Ook gewoon afwachten? Ik denk idd dat het wel goed is dat we gewoon nog even afwachten en als het aan het eind van de week nog geen ongi is, wel contact opnemen met de HA. Bedankt en jij ook succes! Groetjess
Hoi Nicole&Sandra. Ja, ik zou wachten tot vrijdag dan bellen en in iedergeval even telefonisch advies inwinnen. Dat zou ik doen. En de kans is gewoon aanwezig hoor dat het wel raak is. ik was de vorige keer de 2e ronde zwanger dus tuurlijk kan het maar vind het gewoon niet gek als het niet zo is. En soms is een vruchtje later gaan innestelen dan je denkt en heb je daardoor nog geen positieve test. Soms geeft ie minder snel hormonen af. En helaas is het ook weleens een vruchtje wat het snel voor gezien houd en dan heb je ook weleens een verlate menstruatie en is dat eigenlijk een vroege miskraam. Gewoon elke 2-3 dagen een kv testje doen en vrijdag bellen. Ik hoop het voor jullie zou echt super snel zijn. ( o ja en voormzelf hoop ik het ook) Ik weet het afwachten is echt moeilijk. als je nu kijkt zijn we al 6 maanden verder sinds we besloten hebben dat het welkom zou zijn. Ik heb dan een mk gehad maar het leven loopt gewoon niet altijd zoals je 'plant'. Groetjes
@Lin2011 en nicoleENsandra Heel lief van jullie dat jullie me hierin een beetje steunen . De gyn heeft uiteraard alles bekeken (omdat ik al eens een bbz heb gehad met 8 weken) zowel eierstokken als baarmoeder en daar was gelukkig alles goed mee. Toch klopt de afscheiding en krampen niet dus vandaar dat ze allerlei uitstrijkjes heeft genomen en bloed heeft laten prikken. Volgende week vrijdag mag ik ook weer op controle. Zij was echt super fijn voor mij, ze snapte me volledig. Ik heb zelf besloten maar te gaan temperaturen vanaf nu want het kan dus goed dat ik nog helemaal geen eisprong heb gehad. Evengoed wel raar want ik had toch echt duidelijke ovulatietesten gehad vorige maand (was echter kv merk en testpoint ovu testen, deze schijnen niet zo goed te zijn). Dus nu dan maar temperaturen en ik heb de dure CB digitale ovu testen in huis gehaald, daarbij kan ik natuurlijk volgende week op controle. @nicoleEnsandra: Ik hoop voor jullie dat jullie idd een beetje duidelijkheid gaan krijgen. Ik zou gewoon vragen om bloed te mogen prikken ( nee heb je en ja kun je krijgen, toch?). Aan het bloed kunnen ze idd wel zien of ze zwanger is. Het is namelijk gewoon mogelijk dan er een late eisprong of innestelling heeft plaats gevonden en dan kun je nu idd nog negatieve testen hebben. Ben heel benieuwd voor jullie . @lin2011 Ik vind een positieve ovutest toch raar op het einde, maar dat hoeft helaas nog niet altijd iets te zeggen. Geen bloed geeft moed zullen we maar zeggen . Gewoon om de zoveel dagen een test doen, maar kijk het niet te lang aan want daar wordt je ook niet vrolijk van. Doe je ook temperaturen toevallig? Ben ook heel benieuwd voor jou .
Negatief dag 30 vandaag. Ik hoop dat mn ovulatietest vanmiddag wat duidelijkheid geeft. Ik denk dat ik dan toch in de eisprong fase zit en dat bloeden een rare menstruatie is geweest? Ik moet gaan werken.. Groetjes
Wat kunnen we ons zelf toch gek maken hè. Ik moet zaterdag mijn nod krijgen en heb gisteren met sensitest getest. Helaas het streepje bleef spier wit Pff eigenlijk weet ik gewoon nu dat het niet zo is maar ergens in je hoofd blijf je toch ook wel weer open. Succes allemaal
heeej lieve meiden! Hier is er letterlijk een rood stopteken gekomen! Mijn vriendin is ONGI! Op na ronde 2! ff shit, maar daar komen we wel weer over heen! Groetjess
Hey Nicoleensandra: Ah jammer. Hier is het ook niet raak. ik ben niet ongi maar ik heb wel een knal positieve echt 2x zn dikke streep op mn ovutest staan. Ik wist niet hoe die bij mij moest worden maar blijkbaar heb ik vorige maand geen eisprong gehad. Alles vanslag geweest dus ook geen bevruchting daardoor een cyclus van 18 dagen. eindelijk duidelijkheid op naar de volgende ronde!! toi toi toi
@nicoleENsandra Wat jammer dat de rode duivels op zijn komen dagen. Ik wens jullie veel succes en geluk in de volgende ronde. @lin2011 Dat is me toch ook wat, dat je nu zo laat pas je ei hebt. Maar nu heb je die iig niet gemist, dus ik wens je veel succes met testen over 2 weken. Ik ben ook nog steeds niet ongi, maar heb ook nog geen eisprong. Heb daarom mijn afspraak bij de gyn verzet naar a.s. maandag, omdat ik daar toch graag wat meer duidelijkheid over wil.
@gezellige taart: Goed dat je maandag gaat. Ja nou laat. Opzich precies goed (14 dagen) na die bloeding maar wel pas een nette eisprong 2 mnd na de mk. Dus dat is wel vervelend. Komt goed. Nu nog zorgen dat er genoeg geklust is. Want gister niet gelukt dus hopelijk vandaag nog raak schieten:S eergister wel hoor. Gr
Hi meiden!! Hoe gaat het allemaal met jullie? Sorry dat ik ff niets meer van me liet horen! pfff.... beetje erg druk geweest en wilde me zelf deze maand niet weer helemaal gek maken! Ik was er vorige maand zo mee bezig en baalde er toch best van dat het niet raak was. Maar goed ff update... We hebben vorig weekend weer geinsemineerd. Heel plotseling dat wel... We wilden ovutesten vanaf dag 12... van de cyclus. Maar we dachten ineens op dag 11 ( voor de fun ) ff testen... NOU DIKKE ROZE LIJN ... dus donor gelijk gebeld of het gelijk savonds kon... dat kon gelukkig maar die avond ervoor had hij al geklust met zijn vrouw! haha... betekend voor ons dat de zaadjes iets minder van kwaliteit waren... helaas... maar goed toch gedaan en op dag 13 nog eens... Nu zitten we weer op het wachtbankje... als goed is volgend weekend testen... Nu wel heeeeel veeeeel last van afscheiding ( sorry beetje vies ) normaal ook wel, maar nu veel meer.... en heeeel moe! We weten het natuurlijk niet maar het wel fijn dat ik er nu iets minder druk over maak! Ik ben heel ontzettend benieuwd naar de andere meiden hier, hoe het gaat! Groetjess Nicole