Te vroeg getest?? Nog steeds niet ongesteld...

Discussion in 'Zwanger worden' started by nina011987, Dec 29, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nina011987

Sep 6, 2015
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil graag jullie advies/ ervaring vragen over het volgende:

Ik heb eerste kerstdag een zwangerschapstest gedaan (met ochtendurine), op dag 26 van m'n cyclus. Ik wilde graag weten of ik zwanger was ivm eventuele alcohol met kerst. Ik testte negatief, maar ben nog steeds niet ongesteld, inmiddels zit ik op dag 30.

Ik ben altijd heel regelmatig ongesteld, op dag 25-26-27. Ik ben begin september bevallen van ons (stilgeboren) dochtertje met 20 weken. 29 dagen na de bevalling weer ongesteld geworden en daarna cyclus van 25 en 26 dagen.

Zou het kunnen dat ik gewoon te vroeg getest heb? Maar met 25 dagen heb je bij een zwangerschap toch wel voldoende hcg aangemaakt zou ik zeggen?

Ik weet het beste advies is weer testen en indien weer negatief: eventueel naar de huisarts. Maar heeft iemand op het forum ervaring met te vroeg testen?

Ik vind het zo lastig om nu in onzekerheid te zitten. Aan de ene kant weet ik liever niet dat ik zwanger zou zijn. Het is nog zo kort na de geboorte van ons stil geboren dochtertje en ik ben door de afloop van die zwangerschap ook onzeker geworden. Een nieuwe zwangerschap is welkom, maar het lijkt me ook wel heel moeilijk om te kunnen vertrouwen dat het dit keer goed gaat.. En als ik niet weet dat ik zwanger ben, kan ik me ook niet ongerust maken.

2. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Je cyclus kan best veranderd zijn....
    Ik zou nog een paar dagen afwachten tot je ruim boven je normale aantal dagen zit en dan alsnog testen, mocht het nog nodig zijn.

Sterkte in ieder geval!

3. AudreyD

AudreyD Bekend lid

Dec 27, 2015
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je cyclus kan inderdaad veranderen. Misschien een late eisprong?
    En er zijn natuurlijk meer vrouwen die laat positief testen. Zelf testte ik vier dagen na mijn nod positief.

4. kat80

kat80 Fanatiek lid

Jul 12, 2013
    1,311
    0
    36
    Ik heb ook cyclussen gehad van 30-31 dagen, 1x ongesteld geweest op dag 25. Perfecte cyclussen heeft bijna niemand denk ik. Even afwachten nog.
    Veel sterkte met het verlies van jullie dochtertje

5. nina011987

Sep 6, 2015
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn vorige zwangerschap deed ik pas op dag 35 een test en die was toen positief..

6. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    wat een heftig verhaal meis. Heel veel sterkte met het verlies van jullie dochtertje. Maar om duidelijkheid te hebben zit er echt niets anders op dan nog een testje te doen....Maar kan je angst om niet te testen heel erg goed begrijpen. Laat je het hier nog even weten?

7. nina011987

Sep 6, 2015
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wacht nog maar even af, als ik over een week nog niet ongesteld ben, ga ik dan wel testen. Zal het laten weten...

8. nina011987

Sep 6, 2015
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag, nieuwjaarsdag, toch ongesteld geworden..

9. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    Fijn dat je nu duidelijkheid hebt meis....

Share This Page