Hsg in 2010 hoe hroot kans op opnieuw hsg ?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Chelleke84, Dec 1, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    3,445
    2
    38
    Hoi meiden.
    In december 2010 heb ik een laparoscopie gehad met gelijktijdig een hsg. Mijn eileiders zaten dicht en zijn toen met enige druk uiteindelijk open gegaan. In juni 2011 nogmaals hsg voor start iui. Alles was goed. De maand erop IUI 1 was ik direct zwanger van ons inmiddels ruim 2, 5jarig meisje.
    Nu gaan we deze maand weer starten voor een tweede kindje en vroeg ik me af of iemand weet hoe groot de kans is dat mijn eileiders nog toegankelijk zijn of is er een grote kans dat deze weer opnieuw geopend moeten worden? We gaan het evengoed eerst weer zelf proberen.

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

Liefs Chelleke

2. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    3,445
    2
    38
    Niemand verder?

3. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

Aug 14, 2013
    1,879
    1
    0
    Aan de kust
    Mij is verteld dat het onwaarschijnlijk is dst ze weer dicht zouden zitten (zelfde verhaal als bij jou: vloeistof kwam er maar niet door en uiteindelijk toch wel). Ik heb nu een mnd geleden weer een hsg gehad en ging er veel sneller doorheen nu. T was dus nog doorgankelijk alleen is het vooralsnog niet gelukt zwanger te worden :(
    Succes iig!

4. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    3,445
    2
    38
    Roos... wat een fijn positief bericht dit te horeb... maakte me wel zorgen over dat t weer dicht zou zitten...

Helaas wel vervelend zeg dat zwanger worden nog niet lukt... ik vind t ook weer enorm spannend en ben er ook wel weer een beetje vang goor dat t weer noet spontaan lukt.

Succes en bedankt voor je reactie.

Liefs Chelleke

Share This Page