Ik zelf heb niet zo goede ervaring met die van het kruidvat 2 voor 5. Bij mij geven ze nog niets aan, terwijl clear blue, predictor,eigenmerk dirk en de duurdere van het kruidvat en het etos eigenmerk allemaal wel zwanger aangeven. Anders zou ik toch een andere test gaan halen. Ik hoop voor je dat je binnenkort een positieve test in handen hebt.
hai made pff predictor van die van 4 dgn voor ong die gaf niks aan! jammer hoor ik ga zo weer testen en hb al een afspraak staan voor morgen bij de dokter dus erg spannend x
succes! de kruidvat 2 voor 5 zijn normaal gesproken heel gevoelig. de predictor zijn niet betrouwbaar
hoi hoi ja predictor heeft veel hcg nodig hoorde ik heb de huisarts gebeld en de assistent zei dat de kruidvat testen ook al zijnhet dezelfde ook verschillen in gevoeligheid raar heh ik ga zo om 14uur mn ochtendurine brengen bij de dokter morgen zoieso een afspraak dus erg spannend ben nu 2dgn overtijd
dankje wel made had ik net nodig moet wel wachten 2dgn op de uitslag was net bij de dokter en er was voor mij ook iemand die hetzelfde had!!!! eerst posi toen negatief en bij de dokter weer positief ook voor de nod! bij mij kwam net negatief uit! helaas afw8 tot morgen weer ben nu 2dgn overtijd pff xx
Ik weet het natuurlijk niet zeker maar als je nu weer een negatieve test hebt gehad kun je er denk ik vanuitgaan dat je niet zwanger bent. Ik zou je natuurlijk het liefst iets heel anders zeggen. Wat heeft de huisarts hierover gezegd? Mocht je zelf nog twijfels hebben, zou ik over 3 dagen nog ene testje doen. Als hij vandaag negatief was zal het niet zo snel morgen positief geven.
Hai twinkle star de assistent vd arts zei dat ie positief is dus i vind het zoo raar dat he negatief is ze zei wel dat de testen verschillen kwa gevoeligheid ook al is het vd hetzelfd merk zoals ik hierboven ook zei was er een vrouw die hetzelfde had als ik !gek heh nou f afw8 tis nu 3 dgn na mn nod.. Straks bloedprikken xx