Hoi, We zijn de 2de maand aan het proberen om zwanger te geraken. Vorige maand had ik mijn regels veel te vroeg maar deze maand voelde ik me anders. Ik had testen gekocht waarmee je tot 6 dagen eerder kan testen (van sensitest extra sensitive) Eerst dacht ik toch te wachten tot zondag de dag dat ik normaal mocht testen maar vanmorgen kon ik me niet inhouden en toch maar een test gedaan. Deze was negatief. Is het zo dat deze testen echt 6 dagen eerder kunnen testen of maak ik deze maand toch nog een kans? Iemand ervaring met deze testen? Groetjes
hier ook zo 1 die niet kan wachten; heb 2 dagen geleden ook veel te vroeg getest en natuurlijk negatief.........
Hoi, hoi, In de NOD-lijst zag ik dat jullie dezelfde dag NOD hebben als ik. In de banners staat '3 dagen overtijd'. Is dit nog steeds zo? Of weten jullie inmiddels of je zwanger bent of niet? Lijkt me leuk om te horen!
Ik ben 2 dagen overtijd geweest maar toen zijn mijn regels toch nog door gekomen. Normaal ben ik nooit overtijd maar nu juist wel. Dus we gaan gewoon door naar de volgende ronde