Hoi dames, sinds kort ben ik overgeschakelt naar dipstick testjes. Daarvoor gebruikte ik testjezelf (1 maal) en die hebben me geholpen om zwanger te worden. Spijtig genoeg is het misgegaan na 9 weken. Ik weet dus dat ze werken maar vond ze toch best duur. Ik heb dus eigenlijk nog nooit een positieve dipstick test gezien en ik vroeg me af of jullie eventueel zo lief willen zijn fototjes te posten? Of een linkje te geven van fototjes met positieve dipstick ovulatietestjes. Het zou me een geruster gevoel geven en zo weet ik wat te verwachten... Gebruik momenteel de sensitesten. Heel erg bedankt!
http://http://www.zwangerschapspagina.nl/members/36212-albums3567-picture17375.jpg De mijne vind ik ook duidelijk, hopelijk doe ik het goed zo, anders kan je ze zie in mijn profiel
Bedankt iedereen! Suzannes ik bewaar ze ook hoor meid. Ik doe het om een mooi overzichtje te krijgen. Maar er gaat natuurlijk niks boven een mooie positieve test! Ik hou ze nu toch ook bij en bij mij zijn ze nog licht. Ik heb ook geen flauw idee hoe mijn cyclus loopt na mijn curretage dus test ik maar elke dag. You never know.
Hoewel we juist hadden besloten om er minder mee bezig te zijn, vond ik gisteravond nog 3 ovu testjes.... Gister 1 gedaan die was duidelijk negatief, vandaag deze: View attachment 54512 Kan ik dan morgen een duidelijkere verwachten? Of is deze duidelijk positief en 'moeten' we vandaag aan de slag? Baal eigenlijk dat ik heb getest....ik weet nu dat ik deze maand me weer ga blind staren op alle symptomen en klachten...zal wel weer een lange maand worden! (ronde 13 voor ons trouwens...)
hey meis, nou ik vind deze al behoorlijk positief, wat je kan doen is vandaag klussen('savonds) en dan overmorgen('sochtends). Liefs
Bij mij wordt sensitest niet ZO duidelijk.. ik weet niet zeker natuurlijk of ik wel een eisprong heb maar denk het wel (FF geeft dat nu ook aan). Zie mijn profiel zou ik zeggen daar staan ze. Test ook niet 3 keer per dag ofzo dus zou best het echte hoogtepunt kunnen missen..
in mn album staat ook n overduidelijke en je zie t verschil , de 1 is van ochtend en avond wassie toen knal !
zus die is positief hoor lief ,ik kan geen zien ,je hebt geen album ? Deze is nu van de wondfo de van de vorige pagina was van sensitest ; View attachment 54557
Ik heb die van sensitest ook gebruikt, maar krijg ze niet heel positief.. Nu heb ik de laatste keer op de twijfeldag eentje van cb (met smiley) gedaan en die was duidelijk positief! ga ik volgende maand ook weer zo doen mocht het nodig zijn!