Verwarrende signalen van je lichaam: maandstonden, ovutest donkerder...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lolieken, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Ik kon niet alles in de titel proppen maar ik zal het proberen kort te houden.

3 weken geleden heb ik een curretage gekregen. Héél gek maar een week later voelde ik alsof ik een eisprong zou krijgen wat volgens mij medisch gezien niet kan (teveel hcg hormoon nog enzv) dus dacht ik er niet meer aan. Maar ik zou het gezworen hebben. Nu een 14 dagen later voel ik écht maandstondenkrampen sinds gisteren. Echt die vervelende krampjes, die gespannen buik maar ik ben nog altijd "schoon". Ik weet dus niet of het echt mijn maandstonden zijn die eraan komen of niet.

Een week geleden ben ik begonnen met ovulatietestjes (had geen hcg hormoon meer) en die bleven vrij licht om niet te zeggen héél licht. Omdat ik geen cyclus heb op dit moment test ik gewoon door dus ook vandaag. Nu wordt plots mijn ovulatietestje donkerder. Het is nog niet positief maar het is wel zeker veel donkerder dan de anderen. Hoe kan dit toch allemaal?

Mijn lichaam spreekt dus héél verwarrende taal. Want op dit moment zou ik echt denken dat ik mijn maandstonden ga krijgen. Maar toch wordt het ovutestje juist net nu donkerder? Ik weet niet wat het nu gaat doen maar vorige keer werd het toen elke keer donkerder tot een echt positieve test.

Maar vanwaar komen die krampjes dan?

Dames met theorien?

2. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    heb je toen ook geklust die 14dagen geleden?
    je weet maar nooit he, een lichaam kan heel raar doen.
    misschien een zwangerschapstestje doen voor alle zekerheid?

3. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Nu vertelde mij iemand dat ze een week last heeft van krampjes voor haar eisprong... Is dit mogelijk?

Nee toen niet gevreeen omdat het maar een week was na de curretage. We hebben ook wel geen 14 dagen gewacht ik was al heel vroeg gestopt met vloeien.

Als hij morgen nog donkerder wordt weet ik wel vrij zeker dat het toch om een eisprong gaat. Ik zie me niet terug zwanger zijn 3 weken na een curretage. :)

4. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    indd je kan krampjes hebben bij je eitje.
    ik voel het ook elke maand opnieuw.
    succes!

5. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Bedankt! Ik hoop het zo... mss iets te hard. :)

6. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    wat heel normaal is he

7. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Jah, ik geloof het wel maar het is soms zo vervelend voor jezelf. Ik wil gewoon heel graag terug zwanger zijn. Maar dat geldt voor de meeste dames hier denk ik. ;)

8. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Hier wordt het helemaal te gek. Ik heb iets dat helemaal niet kan...

Ik deed daarnet nog een ovutest en die werd idd weer een beetje donkerder. Voor de gein deed ik ook maar een zwangerschapstest ik weet niet waarom en er komt een heel licht streepje. Je zou denken ok je hcg is nog niet uit je lichaam maar ik deed vorige week al een spierwitte negatieve test en dit met ochtendurine. Nu is het avondurine... Kan je plots terug meer hcg in je lichaam hebben? Dit is dezelfde test als de test waarmee ik negatief testen.

Hebben sensitests indrooglijntjes? Ik zweer dat het rozig is maar je moet het wel in helder licht bekijken en vanop een afstandje niet vlak onder je neus. Als ik mijn arm strek zie je echt zeker het tweede lijntje. Dat had ik vorige keer zéker niet dan was het gewoon helder wit.

Ik test morgen dan maar eens met ochtendurine. Al geloof ik het wel niet hoor. Mss toch nog achtergebleven hcghormoon. Vraag me dan wel af waarom ik met ochtendurine dan een spierwitte test heb...

Deel Deze Pagina