Hey heeft iemand van jullie ervaring met theunisbloemolie? Ik lees dat het bevorderlijk is voor een regelmatige cycles (en dat zou ik toch wel graag hebben) maar ik lees ook hier en daar dat het een vroege miskraam zou kunnen opwekken (en daar heb ik niet opnieuw zin in ) Of hebben jullie andere homeopathische tips om een regelmatige cyclus te bevorderen? Momenteel heb ik nog geen behoefte aan een medische mallemolen maar eenvoudige doe-het-zelf-tips zijn welkom! groetjes
Ik heb ook een ronde teunisbloemolie geslikt, maar ik had het idee dat het niet werkte. En ik vond het ook vrij prijzig, dus ben er na 1 ronde weer mee gestopt.
Ik heb het ongeveer een week gebruikt maar kreeg er heel erg buikpijn van dus toen ben ik weer gestopt.
ik gebruikt het nu 3 maand vanaf ik gestopt ben met de pil en idd zeer regelmatig! ik koop ze van etos merk suc6
Ik heb eens zitten google op teunisbloemolie, maar kom er niks over tegen dat het in verband staat met miskramen. Ik zit er aan te denken om het nog eens een kans te geven, die capsules aangezien mijn cyclussen ook behoorlijk lang zijn.
Hoi dames Weet dat dit verhaal misschien heel erg raar gaat klinken maar wil het toch met jullie delen aangezien ik ook van alles geprobeerd heb.. Ik had vorig jaar cyclussen van 3-4 maanden niet normaal ben naar de huisarts gegaan en verteld dat we proberen zwanger te raken maar dat het op deze manier niet lukt op verzoek van de huisarts moest ik dus opnieuw 3 maanden de pil gaan slikken ... Wilde het in eerste instantie niet maar ben toch met tegenzin begonnen ... Toen die 3 maanden over waren kreeg ik al snel mijn ongi 3 dagen na pilstop mijn eerste cyclus was 32 dagen.. Nu zit ik in mijn tweede en heb gisteren mijn ei gehad op dag 14 dus dit zal een cyclus worden van 28 dagen !! Ben er nu zo blij mee dat ik het advies van mijn ha opgevolgt heb Hoop voor jullie dat er ook snel verbeteringen komen in jullie cyclussen En ga eens praten met de huisarts ja die kan je vast verder helpen !! liefsss
Blijkbaar helpt tarwekiemolie ook wel. Of proberen ze gewoon het geld uit de zakken van de vrouwen met een kinderwens te halen
Evening Primrose Oil or EPO should only be taken from menstruation to ovulation. This is because Evening Primrose Oil or EPO can cause uterine contractions in pregnancy. gevonden op een Engelstalige site. evening primrose oil = theunisbloemolie. zo, genoeg gegoogled nu, ik ga nu eten klaarmaken.
ik gebruikte teunisbloemolie heb toen idd een vmk gehad, maar weet natuurlijk niet 100% of het daar aan ligt, probeerde het na de eisprong niet te gebruiken, maar het was bij mij nooit 100% duidelijk wanneer mijn eisprong nou was geweest. Daarna tarwekiemolie gebruikt (te koop bij Kruidvat geloof ik) die kan wel de hele cyclus door.
Hoi Hoi, !e ronde meteen begonnen met teunisbloemolie van de etos, s'morgens 2 capsule's na ontbijt, cyclus van 30 dagen, 2e ronde, idd de 1e 2weken geslikt, dacht dat ik mijn ei had gehad, gewoon een gevoel, geen test gedaan, en had daarvoor een cyclus van 30 dagen dus zou gekund hebben, na die 2 weken gestopt met teunisbloemolie, gewoon 1x vergeten en dan sluipt het er al snel in om ze te vergeten, en mijn cyclus was de 2e ronde 43 dagen, dus je begrijpt dat ik de capsule's weer elke ochtend neem! En of het daadwerkelijk een MK vergroot, ik weet het niet hoor, je moet denk ik ook gewoon geluk hebben. En ik vind op dit moment een korte cyclus even belangrijker!! XXX
Ik heb het even nagevraagd bij een homeopaat en het zou inderdaad geen kwaad kunnen om dit gewoon heel je cyclus door te nemen. Hij zei dat Efamol vrouw een goed product is. Efamol Belgi - Al 25 jaar Expert in Omega vetzuren