Lieve meiden, graag jullie advies. Vanmorgen heb ik een vroege zwangerschapstest gedaan (zou 4 dagen voor NOD al werken), maar helaas was die negatief. Nu zijn wij pas drie ronden bezig en weet ik nog niet precies hoe lang mijn cyclus is. De eerste 30 dagen en de tweede ronde 24. Als ik met 24 dagen reken, dan was gister mijn NOD. Als ik met 28 dagen reken zou dat over 4 dagen zijn. Vandaar dat ik dacht, ik gebruik zo'n vroege test 1 dag na NOD. Zou het kunnen dat ik toch iets te vroeg heb getest? Of ben ik niet zwanger en wordt ik komende week gewoon ongi... Mijn vraag aan jullie is, wanneer zouden jullie weer testen? Liefs, Mama in spe.
Ik denk dat het het beste is om van je langste cyclus uit te gaan. Ik denk dat je daarom sowieso te vroeg bent met testen. Mijn eigen ervaring met zogenaamde vroege testen is negatief. De vroege predictor was bij mij negatief toen de Kruidvat en alvita test licht positief waren De vroege test van testpoint liet ook een héééél erg vaag lijntje zien. Mijn ervaring is dus dat de vroege testen echt geen beter resultaat hoeven te laten zien, maar dat ze wel heel erg duur zijn. Ik hoop dat je over een paar dagen positief test meis Ik zou over 2 dagen weer testen of ehhh ik testte eigenlijk gewoon elke dag hihi Over 2 dagen zou je als je van de langste cylcus uit gaat ook 4 dagen voor NOD zitten, maar ook als je dan negatief test zegt dat nog niets over of je wel of niet zwanger bent meis, sommige testen heel vroeg posi en anderen als ze overtijd zijn pas.
Hallo Mama in spe. Ik ga je topic even bij houden. Want ik zit met precies dezelfde vraag. Ik ben dit keer uit gegaan van een gemiddelde cyclus van mijn afgelopen cyclussen, maar heb gister negatief getest. Al zag ik vanmorgen dat er een heeel licht streepje op stond (net zo breed en een heel klein beetje blauw) op de clearblue van gisteren. Ik zal voor je duimen en hoop dat we met een paar dagen beiden een knal test hebben!!!
Hoi mama in spe, het zou kunnen dat je te vroeg hebt getest. Ik ben nu in de 2de ronde en mijn cyclus schommelt ook een beetje. Daarom heb ik besloten om nu met ovu-testen aan de gang te gaan, omdat ik het anders echt niet zou weten. Gr. Laika
Bedankt voor jullie reacties. Denk inderdaad dat ik over een aantal dalen nog eens test. Had nu de testpoint-test gebruikt. Heb wel wat vage klachten (pijnlijke tepels en eergister pijn bij het vrijen), maar dat zegt natuurlijk ook niks. Ps, in mijn banner ben ik uitgegaan van 28 dagen.
Heey Mama in spe, Ik zag op de NOD lijst van september dat je negatief hebt getest? Heb je nog weer getest na deze? Het kan nog te vroeg zijn natuurlijk.. Sommige mensen testen pas heel laat na NOD positief..
Je test later positief als je eisprong later was, maar ook kun je een late innestelling hebben, waardoor de HCG-aanmaak later begint (ergens tussen dag 4 en 10 nestelt het eitje zich) Ik duim voor je en voor jou Deborah ook Deborah ik hoop dat jou lijntje iedere dag donkerder gaat worden
Dank je wel Parell Al wordt mijn streepje niet donkerder.. De dag na mijn test met cleablue, stond er een heeel dun, maar zeer duidelijk pennestreepje op. Echt blauw van kleur. Geeft toch wel wat hoop. Nu heb ik gisteren getest met een kruidvat 2v5 en deze is super negatief. Echt spierwit. Dus helaas Baal er wel van dat ik nog steeds niet het gevoel heb dat ik ongi moet worden. Maar rustig afwachten..
Ik zou inderdaad ook je langste cyclus aanhouden. En dan niet vóór NOD testen (als je het vol kunt houden) want in het begin kan de duur van je cyclus nog erg wisselen. Voorkomt teleurstelling en bespaart een boel geld Succes!
Wat jammer zeg Volgende keer proberen te wachten tot nod Toen ik zwanger was van mijn eerste had ik juist wel het gevoel dat ik ongi ging worden, en dat bleef tot 12 weken zo, schijnt juist zo te horen!
Ja inderdaad.. Het is ook veel beter om te testen ná NOD. Ben erg benieuwd of Mama in spe nog heeft getest.. Maar ze is vandaag nog niet online geweest volgens mij.. Ik ga voorlopig maar niet weer testen, zonde van het geld hahaha
Hallo allemaal! Ben nogaltijd niet ongi en heb ook niet het gevoel dat het eraan zit te komen. Heb nog niet getest, wil proberen nog een paar dagen te wachten om idd nog een teleurstelling te voorkomen. Als ik uit moet gaan van mijn langste cyclus (dus 30 dagen), zou ik pas a.s. vrijdag mijn NOD hebben. Hopelijk hou ik het tot dan vol..... Groetjes, Mama in spe. PS: Deborahinlove, ik hoop dat jouw test toch nog wel positief wordt!
Succes mama in spe! Zit hier in precies hetzelfde shuitje. Met een vroege test getest, maar helaas negatief. En nu maar geduld houden tot een paar dagen na mijn NOD... Ik probeer het 'niet-testen' vol te houden tot donderdag Groetjes!!
Mama in spe en Want2be heel goed hoor..!! Dat wachten.. Anders is het ook maar zonde van de testen.. Ik hoop op positieffff!!!!! Heel veel succes meiden en ik zal duimen..
@ Want2be: Jij ook veel succes gewenst! Spannend hoor allemaal! Nu ik hier op het forum weer rondlees, moet ik me bedwingen om niet morgenochtend al een testje te gaan doen. Gewoon geduld hebben... Gelukkig ben ik woensdag en donderdag voor mijn werk naar een congres, dus dat is wat afleiding. Kan ik me daarna weer bezig gaan houden met testen, als ik dan nog niet ongi ben teminste... Stiekum hoop (en denk) ik dat het wel goed zit deze ronde!
ik testte zelf met de "vroege" test van de etos 4 dagen voor NOD negatief. De volgende dag deed ik 1 van kruidvat, die was positief... ik had overigens hetzelfde als jij, ik wist gewoon dat het die ronde raak was, vandaar dat ik de volgende dag gewoon nog een test heb gedaan
Was die tweede test (van het kruidvat) ook een "vroege" test of een gewone? Ik heb namelijk nog twee gewone tests van de Etos liggen, maar ik dacht dat die het nog niet zouden doen, vandaar dat ik probeer tot eind van de week te wachten... Maarja, als het een gewone test was, moet ik het misschien morgenochtend maar eens proberen. Ik zit dan op dag 28. Spannend hoor! Ik hoop zo dat het raak is!
Een gewone, zo 1 van 2 voor 5 euro, het streepje was nog wel heel licht, de volgende dag deed ik weer 1 en was hij al iets donkerder, manlief vertrouwde vervolgens toen niet zo op die streepjes en heb ik een digitale (CB) gedaan, uiteraard ook positief