Wat denken jullie, zal ik morgenochtend opnieuw testen met een gewone test? Dat is dan 3 dagen na mijn "vroege" test en op dag 28 van mijn cyclus. Of zal ik toch wat langer wachten...? Mijn man gelooft er trouwens niets van dat het deze maand al raak zou zijn, terwijl ik stiekum denk van wel. Hopelijk heb ik gelijk Groetjes, Mama in spe.
Je kunt het altijd proberen. Misschien ben je dan eindelijk uit je onzekerheid. het nadeel is alleen wel als je negatief test dat je dan nog steeds geen zekerheid hebt. Maar als je uitgaat van je langste cyclus, dan zit je morgen 2 dagen voor NOD. Dus dan zou je al wel kunnen testen..!! In ieder geval veel succes met testen als je het wel gaat doet.. En ik zal voor je duimen!!
Helaas, helaas,... Heb geen nieuwe test meer hoeven doen. Op naar de volgende ronde! @ Deborahinlove: Hoe staat het met jou? Al positief getest? Groetjes, Mama in spe.
Hallo mama in spe, wat jammer zeg..!! Had het zo voor je gehoopt.. Ik van vanmorgen ongesteld geworden. Zat bij de kapper, en had opeens een pijn in mn buik.. En natuurlijk geen tampon of maandverband bij me. Dus direct naar huis toen ik klaar was. Was nog net op tijd voordat het echt losbrak Volgende ronde beter We gaan weer een goede ronde tegemoet. Groetjes Deborah
@ Deborah in love: Wat vervelend, ongi bij de kapper. Erg ongemakkelijk... Op naar de volgende ronde en we houden de moed erin!