Te vroeg getest?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Srb, Nov 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Hallo,

Hoewel ik eigenlijk pas zaterdag had mogen testen, zijn we met die vroege tests van Sensitest stiekem dinsdagochtend al begonnen. Toen had ik een supervaag streepje. Ik had zo'n aanbiedingspakket, dus we zijn enthousiast doorgegaan met testen. Dinsdagavond was hij al wat duidelijker, woensdagochtend weer vaag, woensdagavond nog duidelijker en vanmorgen weer heel vaag. Wat moet ik daar nu uit afleiden?
    Gisteren waren mijn borsten ook best gevoelig, vandaag weer helemaal niet.

Ik weet het, we moeten eigenlijk geduld hebben tot zaterdag, maar dat hebben we niet. Wat denken jullie? (behalve dan dan het dom is om zo vroeg te testen...)

Groetjes, SRB

2. Aude

Aude Bekend lid

Jan 8, 2009
    776
    0
    0
    ..haha.. geduld hebben! .. moet ik nodig zeggen, mag ook pas zaterdag testen en ben dinsdag ook begonnen. Bij mij toen nog helemaal wit :(
    Het kan voor mij ook niet snel genoeg zaterdag zijn!

3. matje

matje Niet meer actief

nou!!! het lijkt of ik mezelf hoor!!!
    hier precies hetzelfde verhaal.
    maar helaas zit er niets anders op dan wat Aude zegt, geduld hebben...
    bij mij was de test overigens ook helemaal wit:(
    succes dames!!

4. danielle

danielle Actief lid

Aug 17, 2010
    151
    14
    18
    NULL
    NULL
    HIhi, ik ben ook al aan het testen geweest vandaag.
    Veel te vroeg, want zou maandag pas ongesteld moeten worden.
    En raar maar waar mijn test was spierwit ;)

5. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    #5 Srb, Nov 4, 2010
    Last edited: Nov 4, 2010
    Ben blij dat ik niet de enige zonder geduld ben :) We hebben wel afgesproken nu dat we dit echt niet meer doen, tenminste... na deze cyclus dan. Maar met een beetje geluk hoeft het ook niet meer. Ik heb nu 5 gebruikte testen liggen, waarvan 3 met een licht streepje. PFFF, spannend!

6. matje

matje Niet meer actief

@srb spannend hoor!!! hoop dat je snel duidelijkheid hebt:)
    @danielle raar he, bij mij bleef ie ook wit:(

geduld geduld grrrrrrrrrrrrrr en dat heb ik al zo weinig

7. bhdrcm

bhdrcm Actief lid

Nov 5, 2009
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal hierbij wil ik me ook bij dit clubje melden,
    mijn nod is zaterdag of zondag, heb de laatste 3 dgn ook testjes gedaan, 1e keer zag ik een vaag streepje, 2e keer nog vager en gisteren was het wit.
    geduld is een schone zaak maar wat dit betreft kan ik echt niet afwachten, ik ga vanavond maar nog eens een testje doen :)
    ik hoop dat we allemaal een vette positieve test krijgen ;)

8. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Nou, ik ook! Het zou wel heel fijn zijn als die streepjes gewoon dikker werden, in plaats van dunner...
    Ja, ik ga vanavond ook weer testen. En morgenochtend :)

9. bhdrcm

bhdrcm Actief lid

Nov 5, 2009
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    @SRB heb je ook zs symptonen?
    ik namelijk wel, vorige week maandag dus 25 okt heb ik me ei gehad, 2 dgn daarna heel veel witte creme achtige afscheiding en heel erg pijn aan mn onderrug.
    Sinds gisteren erg pijnlijke (.)(.)

10. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Niet echt, maar ik gebruik ook utrogestan, dus dat beïnvloedt dat sowieso. Daar kan ik niet op vertrouwen.

11. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Ik wil niet heel lullig zijn, maar mijn testen (met hartje van sensitest) werden altijd positief na het klussen, dus na de eisprong.

Helaas was ik keer op keer niet zwanger volgens de bloedtest van de gynaecoloog. Maar de testen bleven wel vrij donkere streepjes geven. Heb het vaker gelezen, maar als ie donkerder wordt moet het goed zitten meissie.

Ik raad je ook de KV aan, want die vind ik betrouwbaarder. Ik heb zelfs nog gratis testen van Robert gehad (sensitest) omdat ze dus vals testen iedere keer.

Zie mijn topic toen:

http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/222295-zwangerschapstest-licht-streepje-ovu-nega.html

Pagina 1 en 3...

En zo heb ik meer topics gehad met deze testen :(.

12. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Ik weet het, ik moet gewoon wachten tot zaterdag. Dan test ik ook met CB (die vind ik te duur om zo vroeg mee te testen).

13. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

Feb 5, 2007
    966
    0
    0
    friesland
    ik heb ook zaterdag me nod maar ik heb nog niet getest denk dat ik morgen ga testen

14. Aude

Aude Bekend lid

Jan 8, 2009
    776
    0
    0
    Morgen mijn Nod maar vanmorgen alvast maar weer eens getest.... helaas niks te zien:(.. ga er al vanuit dat het weer over is voor deze maand. Echt balen zeg!
    Dit is de eerste maand dat we het weer zonder ovu-testjes doen en we hebben zoiets van we zien wel, maar nu had ik een week geleden een keer met het afvegen roze afscheiding en de volgende ochtend 1 druppeltje bruin.. dan ga ik natuurlijk van alles in mijn hoofd halen dat dit misschien wel eens een innesteling zou kunnen zijn:).. we willen zo graag weer zwanger zijn dan is iedere maand dat je moet wachten weer te lang...maar gelukkig zijn we niet de enigste;)

15. bhdrcm

bhdrcm Actief lid

Nov 5, 2009
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    #15 bhdrcm, Nov 5, 2010
    Last edited: Nov 5, 2010
    hoi hoi net heb ik weer een testje gedaan
    het 2e streepje is nu veel duidelijker ( nog steeds wel vaag maar ik kan t op een afstandje al wel zien) ik durf nog niet blij te zijn !!
    pfff... morgen of overmorgen is mn NOD.
    kan het zijn dat mn hcg nog niet voldoende is om een een vette positieve test te krijgen?
    trouwens ik heb nog steeds zere (.)(.) en werd eventjes misselijk net.

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

tuurlijk kan dat. Er zijn meiden die al voor nod positief testen maar ook meiden die erna positief testen. Maar spannend zeg dat je een streepje hebt. heb je een foto om te delen?

17. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

Feb 5, 2007
    966
    0
    0
    friesland
    ik heb ook getest negatief..
    zou die enne dag het dan echt doen dat ie morgen wel positief ?
    ik wacht nog wel een week:p

18. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Hallo,

Ik had donderdagavond ook een dikkere streep, en daar werden we zo gek van, dat ik gisterochtend al met die digitale CB heb getest. En ik ben zwanger!!!!! Na iui 2!!! Ik ben zo ontzettend blij! (De vorige keer was ik na iui 6 pas zwanger, en toen kregen we pas iui's toen we al ruim een jaar bezig waren. Nu zijn we gelijk gestart met iui's en dus ook gelijk zwanger!)

Bhdrcm: fijn zeg!!! Heb jij ook met CB getest, of houd je het bij deze mooie streepjes? Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik nooit een echt vette streep gekregen trouwens, tenminste, nooit zo dik als de controlestreep. Een streep is een streep, daar gaat het om.

Aude en mamapatricia: niet hoopvol inderdaad, van die witte testen. Ik hoop van harte dat het alsnog komt.

19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

gefeliciteerd!

20. Aude

Aude Bekend lid

Jan 8, 2009
    776
    0
    0

Gefeliciteerd!!! Echt super!! Ik gun het je heel erg, ik ben 2x in één keer zwanger geraakt dus als het nu wat langer duurt is dat natuurlijk geen ramp, ben alleen ongeduldig:D maar voor jou vind ik het echt super, dat had je zeker niet verwacht?

Vandaag is mijn NOD, ik ben benieuwd en als er niks komt dan test ik morgenochtend.

Share This Page