hoi allemaal, heb vanochtend een bloedtestje laten doen, negatief! snap er niks meer van vanochtend had ik weer een testje gedaan nog steeds een vaag streepje. pfff ik weet niet meer wat ik moet denken SRB gefeliciteerd!!!! super johhh
Dat is niet fijn! Wat zei de arts? Moet je nog een keer een bloedtest laten doen over een paar dagen? Of heeft dat geen zin? Ik heb vanmorgen ook nog een testje gedaan, nu een diptest van Sensitest. Daar werd ik ook niet vrolijk van, daarbij duurde het heel lang voor er een streepje kwam. Gelukkig kwam het wel binnen 5 minuten (zoals al eerder gemeld is geduld niet mijn sterkste kant), maar echt vet is het ook niet. Ik hoop wel dat ik over een paar dagen alsnog een vette streep heb. Onzekerheid slaat ook hier toe!
nee ik heb de uitslag telefonisch opgevraagd, ze zeiden alleen negatief toen ging ik dus doorvragen hoeveel is de waarde van de hcg, toen zei ze 0,1 ze heeft niet gezegd dat ik het later nog eens moest proberen ofzo, maar als ik vandaag en morgen niet ongi word ga ik maandaag weer jou test gaat wel duidelijker worden je bent nu al 28 dgn verder, waarom ga je geen bloedtest laten doen?
Mijn gyn zei dat dat niet nodig was als ik een positieve test had. Ik moet haar maandagochtend bellen voor een afspraak voor een controle-echo met 7 weken. Dan vraag ik wel of ik een bloedtest mag doen, want dat wil ik inderdaad ook wel. Waar heb jij jouw test gedaan? Huisarts? 0,1 klinkt wel heel laag he. Wel heel apart dat je dan toch positieve testen hebt.
srb gefeliciteerd geniet ervan en wat fijn dat het nu niet zo lang heeft geduurd... hier nog steeds geen duivel en ook geen gevoel dat het eraan komt we wachten af