Oergevoel? Wie ook..??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mrsming, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrsming

mrsming Niet meer actief

Lieve meiden!

Hebben jullie wel eens het "oergevoel" gehad zwanger te wezen?
    Ik heb wel veel symptomen die ik normaal nooit voor mijn NOD heb.. :)

Lage rugpijn
    Af en toe een beetje naar gevoel in mijn keel/maag
    Al 9 dagen 24/7 "menstruatiekrampen" net boven mijn schaambot
    Af en toe duizelig waarvan 1 keer heel erg
    En steken in de zijkanten van de onderbuik, soms recht, soms links en soms tegelijk..

Mijn cyclus is wat onregelmatig.. vaak 36, vorige maand 45.. ik zit nu op dag 37 en de testjes (kruidvat 2 voor 5) zijn negatief..

Maar toch denk ik dat ik zwanger ben! Vraag me niet waarom! Het oergevoel? En we waren het niet eens aan het proberen.. ;)

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Eerlijk?!

Ik voelde elke maand wat! bijna 2 jaar lang.
    De maand dat ik zwanger bleek te zijn. Was ik er heilig van overtuigd ongesteld te worden omdat ik niks voelde ;)

Kortom het zegt dus niks :D

Hoop voor jou dat je gevoel gelijk heeft :D

3. mrsming

mrsming Niet meer actief

Daar ben je mooi klaar mee! :p
    Ik voel normaal helemaal niets! Geen pijntjes en geen symptomen!
    Pas op de dag van mijn NOD zelf, krijg ik menstruatiepijn en last van mijn humeur..

Ik begon het juist te denken omdat ik zoveel symptomen heb.. :D

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hahaha ikke ook! Ik dacht ook heel vaak zwanger te zijn (na behandelingen en zonder) en wist het echt zeker...nou dan was ik het gewoon niet!

Ik denk na elke behandeling zwanger te zijn, en de ene keer is het idd gelukt en de andere keer niet.

Bij mij gaat dat oergevoel niet hahaha!

5. mrsming

mrsming Niet meer actief

Ik heb 3 kinderen.. maar nooit deze symptomen gehad.. volgens mij haha..
    En toch denk ik het te zijn..

Raar misschien.. als ik nou eens zou weten wanneer ik mijn eitje had..
    Dan had ik ook geweten wanneer ik echt zou kunnen testen! :D

6. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij mijn eerste zwangerschap (liep uit in miskraam) had ik het niet door dat ik zwanger was.
    Maar de tweede zwangerschap zei ik in week drie al, als ik nu niet zwanger ben eet ik mn schoen op.
    Gelukkig heb ik mijn schoen nog steeds...:D

7. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    ik voelde ook elke maand was maar nu wist ik het zeker dat ik zwanger ben! durfde het alleen niet te geloven want elke maand was al een teleurstelling. maar ik had bruin verlies en dacht ik doe gewoon een test dan weet ik of ik nog hoop heb ofniet! en hij werd roze haha ik werd gek op de badkamer springen juichen haha. nu hopen dat het goed gaat geen bruin verlies meer gehad! en morgen vroeg weer testen

8. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (Belgiƫ)
    hier wist ik het ook gewoon als ik zwanger was.
    en er zijn ook maanden dat ik echt twijfel maar op een of andere manier ben ik dan toch niet zo heel zeker.
    tis moeilijk uit te leggen.

9. mrsming

mrsming Niet meer actief

Ahhh gefeliciteeeeeerd!!! :D

10. PriscillaV

PriscillaV Actief lid

19 okt 2011
    343
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ik had het vorige maand heel erg. allerlei symptomen dacht echt dat ik zwanger was maar helaas na een aantal dagen overtijd te zijn geweest werd ik dan toch ongi. Alle andere maanden had ik dat niet ook zelfs niet tijdens de eerste zwangerschap van ons zoontje. Nu heb ik weer nergens last van dus ja heb er geen idee van haha

11. mrsming

mrsming Niet meer actief

@priscilla..

Ja wat kan ons gevoel ons dan ook bedriegen he?
    Ik ben iig nog niet ongesteld.. bijna dag 38.. we wachten maar rustig af.. of mijn gevoel gelijk heeft of er echt TOTAAL naast zit.. :D

12. PriscillaV

PriscillaV Actief lid

19 okt 2011
    343
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Nou inderdaad he. Maar wat spannend joh. Wanneer ga je testen? Hoop echt voor je dat je gevoel het goed heeft.

13. mrsming

mrsming Niet meer actief

Ik wacht het weekend iig nog even af.. ;)

14. Butterfly78

21 okt 2011
    78
    0
    0
    Dialyseverpleegkundige
    Ik had vorige maand precies hetzelfde gevoel, maar was helaas niet zwanger, werd zelfs na 26 dagen alweer ongi... Misschien PMS klachten die zich nu de kop opsteken na het laten verwijderen van m'n spiraaltje?

15. cleopatra15

cleopatra15 Actief lid

2 nov 2011
    297
    0
    0
    amsterdam
    Ik had vorige maand echt het gevoel zwanger te zijn maar na 3 dagen over tijd te zijn werd ik op de 4e dag toch ongesteld.

Nu dacht ik heilig te weten niet zwanger te zijn maar ben inmiddels 7 a 8 dagen over tijd met steeds meer symptomen en begin nu toch weer te twijfelen en te hopen!

wat een gedoe he!

Nog even afwachten dan maar

Groetjes
    Susanne

Deel Deze Pagina