Te vroeg getest??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 25 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    ja proberen kan altijd ja en het kan verder geen kwaad!! ik las het in een topic hier..
     
  2. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Hai Lauraatje,

    Ik was al een week overtijd voordat ik positief testte! En een tampontest zou bij mij niet echt gewerkt hebben omdat ik nog wat last had van innestelingsbloed had toen ik ongesteld dacht te moeten worden.

    Gewoon over een paar dagen nog eens teste, meid!

    Ik hoop het voor je.

    Liefs,
    Anouk.
     
  3. palmie

    palmie Bekend lid

    22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ja ik ook dus baat het niet dan schaad het ook niet toch ;)

    Nou Laura het is maar ff afwachten nog maar je bent al een heel eind dus duimen dat de :evil: :evil: niet komen!
     
  4. Dorie

    Dorie Actief lid

    9 feb 2006
    145
    0
    0
    hihihi wat een muts ook ikke...wilde gelijk de drogist hier gaan bellen ofdat ze het hadden, maar ja ze zijn al dicht grrr ;)
     
  5. palmie

    palmie Bekend lid

    22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ja Bissie zou ik ook doen misschien brengt dat ons wel geluk wie weet ;) ;)
     
  6. palmie

    palmie Bekend lid

    22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hahahaha beetje te enthousiast?
     
  7. Dorie

    Dorie Actief lid

    9 feb 2006
    145
    0
    0
    Uhmmmm ja ach.........ongeduld is my middle name :) maar ik weet wel hoe dat komt hoor.......heb al 10 jaaqr een kinderwens...alleen was er toen de tijd niet naar....en nu hebben we groen licht zeg maar....vandaar,.....
     
  8. Niet meer actief

    @anouk: dank je wel! ik hoop het ook dat ik niet ongesteld wordt..maar ik had mij eisprong de 11de ofzo maar heb geen innesteling gevoeld...bij de tampontest zag ik nix maar heb nu wel weer steken en af en toe krampjes dat ik ongesteld ga worden maar dat heb ik al vaker gehad deze week en dan komt er nix!! raar hoor..

    @palmie&bissie: zekers gewoon proberen die capsules en nee hoor dan ben je niet te enthousiast..zoals ik las waren de mensen binnen 3 maand zwanger nou dan wordt ik ook enthousiast!!
     
  9. palmie

    palmie Bekend lid

    22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ik snap het helemaal hoor en tja ben bang dat we toch wel ongeduldig zullen blijven totdat........ ;)
     
  10. palmie

    palmie Bekend lid

    22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Laura ik heb hier al tig keer gelezen dat andere dames ook ongiekrampen hadden maar dat er niks kwam dus de kans zit er nog steeds in hoor,DUIM DUIM DUIM!!
     
  11. Niet meer actief

    erg he..hoe onzeker je hier van kan worden!! Je voelt ineens vanalles en je hoopt maar en ondertussen speelt je lichaam gewoon een spelletje met je! en ze zeggen wel dat je er niet te veel mee bezig moet zijn maar dat is makkelijker gezegt dan gedaan...ik vind zelf dat ik er niet heel erg mee bezig ben maar ik heb dagen dat zit ik allerlei dingen op te zoeken.. zoals symptonen en dat soort dingen..HET IS WAT!
     
  12. palmie

    palmie Bekend lid

    22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Nou troost je hoor ik denk dat we dat allemaal wel een beetje hebben,vandaag is ook zo´n dag hahahah ;)
     
  13. Niet meer actief

    ja ik ook haha...als ik een vrij dagje heb en ik zit eenmaal achter de pc dan kom ik er ook niet achter weg..dan zit ik vanalles uit te zoeken...
     
  14. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Ik had ook een beetje ongi-kramp hoor, terwijl ik wel zwanger was! Alleen niet zo'n ontzettend hevige ongi-pijn. Eigenlijk weet je pas echt dat je zwanger bent, als je een positieve test hebt. Alle signalen die wijzen op zwangerschap kunnen ook wijzen op je ongi. Ik dacht al die tijd dat ik ongi zou worden maar uiteindelijk was ik toch zwanger (wel uiteindelijk een vroege miskraam).
     

Deel Deze Pagina