Ik heb mijn spiraaltje laten verwijderen op 2 mei, dit was dag 9 na mijn eerste mentruatiedag (dus vruchtbare periode). Nu sinds afgelopen donderdag echt enorm veel 'kwaaltjes'. Begon met vlagen van middelijkheid, als ik dan wat at, een broodje ofzo) dan ging het wel weer.. enorme opgezette onderbuik, alsof er een steen inlag en heel veel lucht haha.. Als ik op de bank lag en op wilde staan voelde ik een soort trekkende spierpijn in mijn onderbuik. Met lopen voel ik nu ook constant steken in mijn buik en liezen. Zeurende pijn in mijn onderrug en buik. Sinds 2 dagen worden mijn borsten groter en ze doen zoooo'n pijn (dit is toch wel het ergste van de afgelopen dagen).. Jammer voor manlief, maar eraan zitten is echt verboden terrein). En waar ik van "schrok" 2 dagen geleden kwam er ineens al melkachtig vocht uit mijn tepel. Vanmorgen lagen we (vanwege moederdag natuurlijk) nog lekker op bed met de meiden en toen had ik 10 minuten ineens een heel raar gevoel in mijn buik, sommige beschrijven dit als vlindergevoel?.. Dit ging over in een ontzettend rusteloos gevoel.. het gevoel alsof je nog heeeel veel moet doen in korte tijd (maar ik had niets te doen, dus kon niet van dat gevoel afkomen).. dit is vandaag de hele dag gebleven, heel irritant!! Ook vandaag erbij gekomen, dat ik enorm emotioneel kan zijn.. ik huil niet hoor, doe ik bijna nooit, maar dat gevoel had ik wel.. En even iets jammers; sinds een paar dagen de ene keer moeite met naar de wc gaan en de andere keer ineens enorme diarree.. Ik ga nog niet testen hoor! Veel te vroeg.. Ik heb al 2 dochters en herken enorm veel van toen, alleen nu had ik spiraaltje verwijderd, en met mijn 2 meiden was ik door de pil heen zwanger geworden.. Dus als ik nu al zwanger zou zijn, zou dat voor ons niet gek zijn Het lijkt me in ieder geval heel snel, maar ik voel me superzwanger!! En dit had ik met mijn andere meiden ook.. Maar dat wachten.. pfff..vreselijk.. Herkennen jullie dit? Al zo snel?....
Ik ken het. 17/4 heb ik de mirena laten verwijderen, die dag had ik een positieve ovulatietest, ik was namelijk gewoon ongesteld de laatste tijd. Na 1,5/2 week (als ik het goed heb) kreeg ik heel wat kwaaltjes zoals oa. zere borsten, grotere borsten (1 cupmaat), donkere tepels, tepelhof groter, meer Montgomery bultjes, dikkere buik, misselijk, overgeven, steken bij de liezen, pijn in mijn onderrug, aders bij mijn borsten zichtbaar, gekneusd gevoel bij mijn bekken, zwangerschapsstreep weet duidelijker, etc. Toch kreeg ik afgelopen woensdag bruin bloedverlies. Later 's avonds nog een beetje bruin met helder rood. Volgende dag eerst bijna niets, later veel meer bloed verlies. Vrijdag veel bloedverlies en zaterdag een beetje en aan het einde van de dag niets meer. Waarschijnlijk dus gewoon mijn menstruatie. Helaas betekend het dus niet altijd wat. Momenteel nog steeds erg misselijk, hoofdpijn, steken in liezen, opgezette buik, moe, en pijnlijke borsten, zijn nog steeds groter, nog steeds zoveel bultjes etc. Helaas geen positieve test gehad Alleen de onderstaande test, maar verder niet donkerder helaas. Dus waarschijnlijk vals positief. Ik hoop natuurlijk dat jij al wel zwanger bent, want het is mogelijk! Er zijn dames die 3 weken na verwijderen positief getest hebben!
Klinkt idd hetzelfde als hier! Alleen is mijn NOD pas 20 mei ongeveer. Vrijdag de 17e gaan we pas testen met de predictor early.. Heel spannend dus!!hopelijk is het voor jou ook snel raak!
Ik zou dan gewoon de kv 2v5 doen, of bestellen bij zwanger en kids. Predictor staat volgens mij niet goed bekend, vaak vals positief. Maar spannend hoor! Hopelijk ben je al zwanger.
Ja kan die van kruidvat wel halen maar zit nu pas 9 dpo dus is nog te vroeg.. Ik bn bang dat ik toch geduks moet hebben.. En daar ben ik zooo goed in NOT! Haha.. Alle kwaaltjes zijn er nog.. Vooral savonds.. Overdageel moe en zere borsten.. Maar savonds vooral. Ze zitten me dan echt in de weg en elke.stap die.ik zet doen ze echt pijn! Zo... Uitgezeurt hahaha
Bij mijn laatste zwangerschap omowitte predictor en positieve kv 2v5 test gehad.. Ik zou dus geen dure predictor kopen
Ok thnx!! Dan ga ik vrijdag voor de kruidvat 2 voor 5... Vind het heel spannend! En zit echt uren hier te lezen naar ervaring van anderen.. 9 dpo vind ik net iets te vroeg om nu al te testen hahaha.. Ben normaal heel nuchter maar nu enormmmm nerveus