Positieve ovulatietest rond nod

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door madeliefff, 24 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madeliefff

23 mei 2013
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames!

Ik zit op dag 30 van me cyclus en ik heb op 25 april een miskraam gehad met 5 weken. Ik testte vanmorgen met kv en die was negatief. Net heb ik een ovulatietest gedaan en een testpoint zwschapstest met dezelfde urine. De ovulatietest is tot mijn verbazing positief. De zwschapstest is negatief. Ik heb al vanaf afgelopen zondag ongesteldheidsbuikpijn en het voelt iets anders. Normaal heb ik altijd hoogstens een halve dag buikpijn en dan word ik ongesteld. Wat kan deze positieve ovu test betekenen??

2. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Een verlate eisprong?

Een positieve ovulatietest rond nod hoeft niks te betekenen.
    Ik heb zo vaak op nod een positieve ovulatietest gehad en echt niet zwanger.
    Nu wel zwanger en geen positieve ovulatietest dus zegt niks.
    Ovulatietesten zijn om je ovulatie op te sporen en niet voor een zwangerschap, daar heeft men zwangerschapstesten voor gemaakt.

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

Eens met Jane. Lh hormoon schommelt, dus het hoeft qua hcg niets te betekenen. Het kan ook een laat ei zijn. Of een trage hcg aanmaak. Gebruik ovulatietesten als ovulatietest en zwangerschapstesten als zwangerschapstest, daar zijn ze immers voor bedoeld.

Deel Deze Pagina