Hou meiden. Eigenlijk hoor ik pas zaterdag ongesteld te worden. Nu dacht ik gister al weer iets van spotting te hebben. En vannacht toen ik naar de wc ging was het echt rood bloed en heb ik dus een tampon in gedaan. Vanmorgen dacht ik dan zal mijn temp nu ook wel kelderen, maar die bleek zelfs nog hoger dan gister. Terwijl die anders eigenlijk al naar beneden is als ik nog niet echt rood heb gezien. En nog een een vraagje kan je LF iedere ronde anders zijn?? Laatste drie keer na mk was het 12. En nu dan ineens 9????
Als mijn lf onder de 11 is, is er eerst rood en dan 1a2 dagen later zakt mijn temp maar. Vanaf dat mijn lf 12 dagen is zakt mijn temp eerst en is er dan pas rood. de lengte van je lf kan verschillen omdat je eisprong niet iedere maand van de zelfde 'kwaliteit' is. Waarschijnlijk is je progesteron gehalte niet iedere cyclus het zelfde.
9 is normaal nog net haalbaar volgens de ene gyn en volgens de andere niet. Als dit maar eenmalig is kan dit geen kwaad. Maar moesten alle volgende cycli zo zijn is het toch beter van even naar de gyn te bellen.