Vanochtend om 6 uur een kv2v5 gedaan. Na 5 minuten meende ik een heeeeeel erg licht streepje te zien. Maar ging er vanuit dat ik me had vergist omdat ik het zo graag wil. Dacht dat ik het me inbeeldde haha. Nu keek ik net weer en is er wel degelijk een streepje te zien. Vorige maanden heb ik dit geen enkele keer gehad en deze maand heb ik dit al meerdere keren gehad. Gaan deze testen achteruit? ik hoorde namelijk alleen maar goede verhalen hierover. Zijn er mensen die dit ook vaker hebben? Of kan het toch wat anders betekenen? Ik weet dat de test na een uur niet meer geldig is, maar dit heb ik nog niet eerder gehad. (Lijntje blijft staan als ik er een paar druppels water in doe). Groetjes
Heel raar. Op dezelfde foto op m'n telefoon zie je het beter als wanneer je ze hier upload. Op m'n telefoon zie ik ze direct en hier moet ik echt zoeken..
Het lijntje zit er sowieso wel (wel erg moeilijk hier te zien). Maar vraag me meer af of het logisch is om meerdere indrogers te krijgen een paar dagen na elkaar?
Heb de test helemaal nat gemaakt maar streepje blijft... Vreemd. Als dit indrogers zijn dan hebben deze testen wel echt afgedaan voor mij
vlinder, ik wil je echt geen valse hoop geven maar als t een indroger was zou ie verdwijnen als je er water op zou doen....dan is je test namelijk niet meer droog dus zou t lijntje weggaan.... als ie blijft staan......klinkt hoopvol
Klinkt inderdaad hoopvol dat ie er nog staat na het water. Spannend! Hij moet dan over 2 dagen al wat duidelijker zijn!