Wie van jullie heeft er ervaring met ovulatietesten van de action? ik heb nu testen van sensitest maar die zijn een stuk duurder natuurlijk.
Als je wat goedkoper wilt, zou je ook die van Zwanger&Kids kunnen bestellen. Ik vind ze persoonlijk ook duidelijker dan die van sensitest. Action testen geven bij mij nooit een positieve test en ik lees dat dit bij meer vrouwen het geval is.
De action gaf bij mij ook niet altijd knallers. Werd er onzeker van. Ben toen overgestapt naar de sensitest.
Ik heb alleen echt succes gehad met One step testen van ebay. Ik heb 50 ovulatie testen en 10 zwangerschapstesten voor 11 euro. Ze werken als een trein! Action en sensitest worden bij mij nooit knal
Bij de vorige zwangerschap heb ik ze gebruikt om inzicht te krijgen.. ik vond ze prima en heel duidelijk
Toevallig heb ik vandaag positief getest. Gebruikte eerst action en kreeg geen knallers. Nu met extra gevoelige dipsticks van 2besure wel! Zie het verschil! Getest met dezelfde urine.. Maar zou eerst de action een maand proberen om te kijken hoe jij test.. Heb ik ook gedaan. En ik had wel een "donkerste" test die werd bevestigd door temperatuur en dus voor mij positief was. Die testen van 2besure zijn nog goedkoper dan sensitest enzo. Supersnel in huis en ze hebben ook gewone testen.. Niet alleen extra gevoelige.
ik heb ze gebruikt en kreeg net geen officiele test. Oftewel wel een hele donkere test iedere maand maand geen officiele positieve test waarbij beide lijntjes even donker of de testlijn zelfs donkerder was dan de controle lijn. Ik werd wel iedere maand na precies hetzelfde aantal dagen ongesteld dus het was wel echt mijn piek