Te vroeg getest??

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Draadje0108, Mar 3, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Draadje0108

Feb 29, 2016
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat moment was ook echt heel heftig.. en niet te beschrijven.. je loopt in een winkelcentrum en ze draait zich om en ze ligt.. en ik bleef achter met haar kleine want ja die was er ook bij.. het is een angst die ik niet kan beschrijven..

En een angst die we nu ook hebben dat ze toch weer zwanger is want het is natuurlijk niet zonder risico.. en zelf is ze zo blij dat ze zwanger is.. en ik vind echt dat dit moment nu voor haar is en wij als familie er voor haar moeten zijn.. ze is september uitgerekend.. dus als ik in juli zou stoppen met de pil komt dat allemaal wel goed uit mocht ik wel direct zwanger raken.. want dan als ik voorbij de gevarenzone ben is zij bevallen..

Een angst voor mezelf heb ik niet echt, maar wel een familie die stress gaat krijgen als ik zwanger ben en 1 kind om zich zorgen over te maken is wel even genoeg voor ze..

Je bent snel weer zwanger geworden.. maar je bent na een miskraam ook heel erg vruchtbaar dacht ik. Gelukkig dat je nu kan genieten van je zwangerschap, het lijkt me zoiets bijzonders om dat te ervaren..

2. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    ik vind het zo heftig wat ik lees dat ik niet eens weet hoe ik moet reageren. Heel dapper dat je nog even wacht voor het geluk van je zus en je angsten van je ouders. Hopelijk wordt je geduld van nu beloond met een snelle een voorspoedige zwangerschap als jullie er voor gaan!

3. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

Aug 10, 2015
    3,157
    100
    63
    Nog getest?

Heftig hoor, wat je mee hebt gemaakt en nog meemaakt met je zus.

Share This Page