Ik heb te vroeg getest en nu de hoop verloren. Kan dit nog goed komen? Ik zit op 5 dagen na een cryo terugplaatsing en was dus vanmorgen negatief. Ik weet 't het is nog vroeg, maar bij m'n zoon testen ik op Nod vet positief en al 3+ met een cb. Hebben meer meiden te vroeg negatief getest en later positief? Voel me best rot echt stom van mij om te testen maar ik hield 't niet meer. Ik zit op 9 dpo en 5 dagen na cryo tp.
Ik heb geen verstand van cryo's, maar ik heb op t forum heel vaak voorbij zien komen dat mensen negatief testten, en n paar dagen later toch n heel positief berichtje postten..
je zegt zelf dat je te vroeg bent... en 5 dagen is ook gewoon te vroeg. dus nee je kans is niet verkeken...
Kan echt nog wel. De ene zwangerschap is de andere niet. Ze houden niet voor niets een bepaalde testdatum aan. Meerdendeel van de vrouwen test pas positief na 12dagen
Bedankt het geeft me een beetje hoop. Ik hoop zo erg dat het toch nog goed zit. Ik las gister positieve verhalen van vroegtesters na cryo's dus kon me niet bedwingen. Had toch een tuurstreepje gehoopt.
Vijf dagen na de terugplaatsing is veel te vroeg. Het heeft tijd nodig om in te nestelen. Dus voor de innesteling kun je zeker niet positief testen. Wij mochten 12 dagen na een cryo-tp testen, en twee weken na een verse terugplaatsing. Succes!
Ik wil nog even laten weten dat ik gister licht positief heb getest en vanmorgen donkerder. Dus het kon echt nog! Tnx!