innesteling? gaan sporten of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kirsty84, 16 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsty84

kirsty84 Actief lid

30 jul 2013
    166
    9
    18
    Vanmorgen had ik, 9 dagen na eisprong, 4 dagen voordat ik ongesteld moet worden een heel klein ietsie pietsie bloed bij het afvegen.
    Ik hoop natuurlijk dat dit innestelingsbloed is en dus een goed teken.
    Bij mijn eerste zwangerschap en later bij een miskraam heb ik dit nooit gehad.

Nu zou ik eigenlijk vanavond gaan sporten, aqua-aerobics, vrij intensief. Maar ik durf nu eigenlijk niet zo goed. Straks heeft dit een slecht effect :0

Ergens weet ik wel dat het helemaal niet zo is maar ik ben een beetje wanhopig. We zijn al 15 maanden aan het proberen dus inmiddels denk ik bij alles na.
    Wat zouden jullie doen? Gewoon afzeggen, al is het alleen maar voor mijn gemoedsrust, of gewoon gaan en misschien iets minder fanatiek meedoen?

Aan de andere kant, misschien word morgen gewoon (gek vroeg) ongesteld en was het allemaal weer loos alarm..

2. Huusje

Huusje Actief lid

30 mei 2016
    427
    1
    18
    Je kunt echt met een gerust hart gaan sporten! Als er sprake is van een zwangerschap, dan speelt dat zich zo veilig af in jouw buik, daar verandert een stevige sport sessie helemaal niets aan. Gewoon lekker fanatiek mee doen en je geen zorgen maken, misschien is die afleiding juist wel even fijn!

Veel succes in ieder geval, ik hoop dat je inderdaad zwanger bent!

3. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.364
    2.822
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Mijn gyn zegt: sporten is goed voor de doorbloeding, doorbloeding is goed voor de innesteling, en je kunt niets doen wat het vruchtje kwaad kan doen tijdens sport.

4. kirsty84

kirsty84 Actief lid

30 jul 2013
    166
    9
    18
    bedankt voor jullie reactie!
    Ik wist het zelf eigenlijk ook wel maar jullie bevestiging heeft me wel gerustgesteld! Xx

Deel Deze Pagina