Hoi meiden, 4 jaar geleden is er geconstateerd dat ik PCOS heb na een jaar nog niet zwanger te zijn. Na een aantal controles aan de slag met clomid en na een 3kwart jaar eindelijk op de juiste hoeveelheid die goed aansloeg. Uiteindelijk gestopt met de clomid behandelen door een relatiebreuk. Daarna snel weer helemaal in love met mn nieuwe vriend en dit jaar willen we aan kinderen beginnen. We zijn nu ruim 2 jaar samen. Ik vroeg me alleen af hoe dit in het ziekenhuis gaat, ik ben natuurlijk plotseling gestopt met de medicijnen en ben benieuwd hoe dit nu zal gaan. Moet je weer het hele proces van opbouwen in of kijken ze naar je medisch dossier en aan de hand daarvan beginnen met de Clomid waar ik geeindig ben? Heeft iemand hier ervaring mee? Liefs, Bloesem01
Ik heb daar geen ervaring mee maar denk dat je het beste wel weer een afspraak in het ziekenhuis kan maken en denk dat ze eerst dan weer moeten kijken hoe erop reageert. Mijn ervaring is dat met PCOS dat je lichaam anders kan reageren. Want je kan ook niet weten of de PCOS minder of erger is geworden. Zou zeker even terug gaan na het ziekenhuis. Sterkte en weet er alles van hoelang kan duren het is helaas ook hier nog niet gelukt om zwanger te worden.
Hoi Jess30, Nieuwe afspraak ga ik sowieso maken ja. Wat je zegt misschien is t wel minder of erger geworden, dan weet je indd niet. Even afwachten, maar hopelijk kan ik de opbouwfase overslaan. Jij ook sterkte, het is zwaar, hopelijk ben je snel zwanger! Liefs,