Te vroeg getest?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by , Mar 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik ben zaterdag gestopt met de pil, dus zou ik vandaag of morgen ongi moeten worden.
    Maar.. heb vanmorgen test gedaan die was negatief.. Heb ik dan te vroeg getest?
    Heb namelijk al best een poos last van ''zwangerschapsverschijnselen''
    bijv. Grotere en pijnlijke borsten en tepels, krampen in mijn buik en soms onderin, opgezette buik, last van obstipatie, witte afscheiding, soms de hele dag door duizelig, hoofdpijn, meer plassen als normaal !
    Wie heeft er tips, of herkent mijn verhaaltje..

Debbie !

2. LindaS

LindaS VIP lid

Oct 30, 2007
    5,417
    0
    0
    Je kunt testen vanaf de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar anders zou ik over twee dagen nog een testje doen! Als je het dan nog niet vertrouwt, kan je altijd nog de dokter vragen om een bloedtest, dan weet je het zeker!

Succes! XX

3. Niet meer actief

Dank je wel linda !

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    veel verschijnsellen die je ook heba ls je zwanger bent komen ook door het ontpillen wil je niet ontmoedigen hoor :) maar anders zal ik nog paar dagen wachten enw eer testen...

maar snap iets niet:$ je ben zaterdag gestopt met de pil.... dus daarvoor altijd geslikt? maar dan kan je toch niet zwanger zijn of snap ik het neit helemaal?

5. Niet meer actief

Ik ben een poos erg onvoorzichtig geweest met de pil, erg vaak vergeten, en ondertussen ook onveilig gevreeen.
    Ben een poos geleden wel ongesteld geweest, maar was erg weinig.. En heb deze '' symptonen nou ong. 2 weken.. En weet niet meer wat ik moet denken !

6. sneezy

sneezy Lid

Apr 2, 2007
    27
    0
    1
    hee
    ik heb hetzelfde..ik ben al 2 maanden niet ongesteld geweest, ik ben gewoon aan de pil..test is negatief maar ikb en wel misselijk, zere borsten, iedere dag hoofdpijn en ik slaap heel onrustig. ongeveer anderhalve week voordat ik de eerste keer niet ongesteld werd heb ik verschrikkelijke buikpijn gehad, er werd gedacht aan een blindedarmontsteking ze hebben toen echter niks gevonden, dit duurde totdat een paar dagen voor dat ik ongesteld moest worden..de 2 a 3 weken daarvoor ben ik erg aan de diarree geweest, wel goed opgelet met de pil maarja misschien niet goed genoeg. Nu denk ik dat die buikpijn een mogelijke innesteling is geweest. Woensdag heb ik een afspraak bij de dokter maar ja mijn dokter zegt al snel dat ik het gewoon nog even af moet wachten. ik weet dus ook niet zo goed wat ik moet doen nu..

7. Diana24

Diana24 Lid

Mar 8, 2008
    70
    0
    0
    Hallo Debje.

Omdat je nu dus een stopweek hebt van de pil en je hebt zwangerschaps symptomen dan adviseer ik je toch even om bij de huisarts een HCG bloedonderzoek aan te vragen want een gewone test komt vaak nega uit als je aan de pil bent..
    Ik kan het weten ik zit in hetzelfde schuitje als jou alleen ben ik nu 1 dag overtijd en morgen moet ik bloedprikken dus nog even afwachten.

Vorig jaar juni was het ook raak terwijl ik aan de pil zat de testen gaven aan dat ik niet zwanger was maar het HCG bloedonderzoek en een echo gaven aan dat ik toen 7 week heen was alleen heb met 9 weken een MK gehad.

Ik hoop dat je nu voldoende info hebt.

Groetjes Diana

8. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,013
    0
    0
    Hi Debbie,
    Ik was ook aan de pil (afgelopen woensdag laatste genomen), maar heb in deze pilstrip diarree gehad. Ik had de afgelopen 2,5 week allerlei 'klachtjes' (net als wat jij opnoemt) wat leek op zwangerschapssymptomen. CB test zaterdag was negatief. Gisteren ben ik ongesteld geworden. Ik snap ff helemaal niets meer van mijn lichaam. Ik dacht echt dat ik zwanger was, zo voelde het... Ik herken dus absoluut jouw verhaal. Suc6!

9. Diana24

Diana24 Lid

Mar 8, 2008
    70
    0
    0
    AMY, heb je er ook aan gedacht dat je tijdens de pil gewoon zwanger kan worden? kijk je bent gisteren ongie geworden maar dat zegt niks. lees mijn verhaal aan debbie. er spelen meerdere factoren mee oa of je ongesteldheid dezelfde hoeveelheid als normaal is..
    Groetjes

10. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,013
    0
    0
    Hoi Diana, Bedankt voor je bericht! Het leek mij erg onwaarschijnlijk dat ik zwanger kon zijn nu ik ongesteld werd. Wel denk ik: al die zwangerschapssymptomen komen niet zomaar uit de lucht vallen. je schrijft wel iets om over na te denken. Ik kijk het even aan en dan misschien toch maar eens een bezoek brengen aan de HA. :)

11. Diana24

Diana24 Lid

Mar 8, 2008
    70
    0
    0
    Nou hier ook maar dan;)
    Ik ben vanmorgen bij de HA geweest en morgen moet ik naar de GYN voor een echo.. zekerheid of ik zwanger ben krijg ik dus morgen pas...
    Ben nu wel 2 dagen overtijd..

12. Niet meer actief

Dat is wel goed nieuws :)
    Heel veel succes morgen !
    Ik duim voor je ;)

Ik ben ook nog steeds niet ongi geworden,
    wel krampen, maar niet zo hevig en veel als normaal.. Weet niet of ik nou vandaag moet testen of ergens verderop in de week..

13. bliek

bliek Actief lid

Aug 5, 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    Hoi diana, heb een beetje hier gelezen. Succes morgen, ik duim voor je!

14. sneezy

sneezy Lid

Apr 2, 2007
    27
    0
    1
    Ik ben vandaag bij de ha geweest en hij scheepte me min of meer af..Hij zei dat het niet mogelijk was dat een test na 2 maanden nog negatief aangeeft..ik moet nu me urine bij hem inleveren en dan doet hij nog een test maar als die ook negatief is dan ben ik niet zwanger..naja vind het allemaal best maar hoe kan het dan dat ik niet ongesteld word en dat ik al die klachten heb?

15. Niet meer actief

Hoi Sneezy, sommige dokers zijn echt belachelijk tegenwoordig.. Anders een echo eisen?

16. sneezy

sneezy Lid

Apr 2, 2007
    27
    0
    1
    nee als die test weer nega is wacht ik het gewoon nog ff af..misschien is het wel gewoon een griepje of zo..het komt wel vaker voor dat je niet ongesteld raakt als je aan de pil bent..

17. Niet meer actief

Okee, nou heel veel succes ;) En anders op naar de volgende ronde ..

18. sneezy

sneezy Lid

Apr 2, 2007
    27
    0
    1
    dankje mja het staat niet echt in de planning..ik ben gek op kinderen en wil ze zelf ook heel graag maar wil toch eerst me studie afmaken

Share This Page